Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Det är mysigt väder i Sthlm också. Jag borde kanske också gå en promenad. Jag har så svårt att sätta igång med nästa fråga!!
SingForLife
Kul att se dig på Facebook igen Kram!!
LKU: ja jag fick ett mail om att en barndomsvän hittat dit så jag var tvungen att regga mig igen för att se det så nu käner jag mig så splittrad... jag har inte energin att vara på FB men samtidigt så är det kul med alla gamla vänner......vet i hundan hur jag ska göra
Tror tyvärr inte jag är långvarig där men vi får se.. .jag säger inget så har jag inte lovat nåt
Underbart väder här med!! Gick i t-shirt förut ju!!!
EL; jättefin klänning, jag är mäkta impad över din man!!!
Cantaton; skönt att du har avverkat en tenta, nu är du värd att sträcka på benen o gå ut i det fina vädret o rensa tankarna inför nästa projekt!
LKU (igen): ja jag får abstinens, det har varit alldeles för länge sen PB ju!! o vad sjutton händer i VBÅ!!!! Både Abe o Jack döda nu o massor av annat... uja, ja iofs vet jag mer än det som visars i Sveriges TV3 men det är ändå spännande!
Me love!
prinsess; har du oxå varit ute o gått nåt idag?
KRAM på er o på alla andra som inte varit inne idag
Om jag ändå hade avverkat en hel tenta! Jag har bara avverkat EN tentafråga... Två tredjedelar av tentan består. *tar ett djupt andetag*
Cantaton: oj jag missförstod!
Trodde du hade TRE tentor men det är alltså tre tentafrågor?
Ja men gå ut o vädra bollen ändå gumman, frisk luft är alltid bra för kroppen o knoppen!
*kramar om o sänder massa ny energi*
Tack och lov inte tre TENTOR
Nä fy 17!!!! :-0
nä, tjejorna.. jag har inte varit ute å gått..
har däremot cyklat på motionscykeln :)
ska upp en gång till iaf.. kanske två tom om jag orkar
SingForLife
Åh va skoj, med barndomskompis på FB, det är precis DET jag gillar med den sajten Fast förstår du känner dig kluven eftersom du har gamman också, hmm, du får klura lite
Jag hittade som sagt två kompisar jag pluggade med i Lund för en herrans massa år sedan och det är verkligen ett kärt återseende!
Prison Break NU tack!!!
Nu kan vi inte vänta längre!!!
Känner att PB är ändå det som står högst i rang av alla tv-program... saknar också Anna Pihl JÄTTEMYCKET!! (eller vad säger du Fru Henax?
)
Ja, VBÅ är så sjukt så jag har faktiskt helt slutat titta, blev bara FÖR mycket tragedi, tumme ner för manusförfattaren
Princess
Gud va duktigt, du kör hårt hör jag! Heja heja
*ställer mig brevid och coachar med vattenflaska och hejaramsa*
Kramar till alla
Kram på dej också LKU Hur är det?