Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Oj är verkligen ALLA utom jag på gamman????
Det var som tusan!!
SingForLife
Tack, jag jag hoppas verkligen det ger med sig. Känns just nu som att det får bli vindruvor till middag Kram
Princess
Duktig kicka!
Jag har övergett gamman, men det beror mest på att jag måste byta webbläsare hela tiden om jag skall använda det. Jag är här, familjeliv och facebook. Det får räcka. Känns inte som jag hinner det ens.
Idag har jag iaf hittat ett par underbart sköna plyschbyxor att mysa i hemma, så skönt för magen desutom. Nu gäller det bara att hitta ett par jeans också. Skall se om jag kan hitta några baggy liknande.
Present till killen har jag inte hittat på ännu, får bli morgondagens uppdrag.
Nej nu måste jag plocka lite här, men vi ses sen.
kram
Äääntligen hemma :) Känns skönt. Har varit en lång dag.
LKU: Man kan väl ta blodtryck på apoteket har jag för mig.. Tror att det kostar 50 kr. Då vet du iaf om det är högt o kan då ringa till din läkare och påpeka detta. Kan ju kanske vara värt.. Ta hand om dig vännen!
Vad har ni flickor för er idag?
jag äter frukost
Gott :) Jag ska alldeles strax åka iväg till kyrkan o repetera med kantorn, sedan sjunga på vigsel. Sedan ska jag träffa min vackra :)
På morgonen har jag faktiskt hunnit städa lite. Dock finns det mkt kvar att göra.
Fru Någongång.
Tur du finns HÄR och på FB
Lycka till med presentköp i dag och hoppas kalaset blir trevligt! Massa kramar
Gabbies
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej gumman!!!
ROLIGT att se dig och TUSEN TACK ska du ha för det suveräna tipset om att ta BT på apoteket, hade ingen aning om att man kunde göra det. Allt väl med dig hoppas jag. Fantastiskt roligt att "se dig"! Tusen kramar till dig
Cantaton
Lycka till på bröllops-sjungingen i dag, kommer gå fin-fint. Vet ju hur fint du sjunger, har ju faktiskt hört!
Ha en skön kväll med M sen. Kramar
Det känns som att jag är på bättringsvägen, men man törs inte ropa hej... så det får bli lite lugnt i dag. Promenad i solen som just NU skiner sen får vi se.
Kram på er alla