• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

Mig veterligen finns...

Eurolady
    Fru Henax
    anne
    Fru Någongång
    love U

... och jag reggade på Facebook, någon mer som jag inte känner till? Hojta i så fall så vi får adda varandra

Vilka av er finns på gamman?

Känns som man får besluta lite här vilka sajter som man ska vara på, jag kör BT och FB och tycker det funkar bra....

Håller för övrigt med Fru Någongång. om att det bara känns stressigt med flera sajter samtidigt, känns som att man minimerar hela tiden för att det ska bli KVALITET, inte kvantitet Funderar på att avinstallera MSN också, känns bara stressande, även om man inte behöver logga in så blir det en stress bara av att se rutan ändå tycker jag.
    Någon fler som känner som jag?
    Kramar

• helenekl

Nä jag känner mig inte stressad av MSN för orkar man inte prata behöver man inte logga in och jag känner folk över stora delar av Sverige och då är det jättesmidigt att kunna sitta o prata på det viset

Gamman, min egna hemsida och BT har jag skurit ner till nu och här på BT är det till 99,99% bara här jag skriver... såvida inget lockar förtås

Jag förstod inte det roliga med FB men jag kanske är trög eller så är det helt enkelt så att det inte var vad jag trodde!
    Jag vill vara på sidor som handlar om sånt jag är intresserad av och det var inte FB,däremot tycker jag det var jättekul att få prova på och se.. många jag känner är med där och många har avreggat sig med men grundtanken med FB var ändå bra tycker jag, bara att jag är väl lite udda som inte fick ut nåt av det!

Det finns så oändligt mkt forum. Förr var jag med i så många som jag typ aldrig var inne på. Tex. sånt som handlar om datasupport, sömmeri, scrapbooking mm mm.. av den anledningen att man var tvungen att vara medlem för att få ställa en fråga.
    Nu har jag avreggat mig där med för att minnas vem jag är och vad jag gör *fnissar*

Idag ska vi passa på att grilla i sensommarvärmen som är helt ljuvlig!!! Gud så fint det är ute idag!
    Hoppas det är likadant över hela landet så alla söta tjejer får njuta av den

Cantaton; vad ska du sjunga på bröllopet då?

KRAM alla

• helenekl

LKU; mig veteligen finns alla på Gamman utan EL, om jag inte har fel!!
    jag får nog skapa en BT-tråd på Gamman för att forska i det då en del inte har samma nick där som här

• LKU

SingForLife

Näe, du är inte alls trög, såklart!! Inte alls det som det handlar om, utan det handlar ju om att hitta ett forum där man känner sig "hemma och bekväm". Jag gillar Facebook just för att du kan hitta gamla vänner som du gärna vill ta upp kontakten med igen och då BLIR det ju en fin och varm stämning, tycker i alla fall jag, samt att det bygger lite på att du redan känner personen, vilket passar mig bra. Och du gillar gamman och då hänger du där, vilket förstås är helt okej Viktigast är som sagt att man hittar det som passar en själv bäst.

Det är ju roligt på ett sätt med lite nya bekantskaper, men jag är nog lite så att jag inte känner att jag orkar med det, hinner inte med dom redan befintliga på det sätt jag vill Och sen känner jag väl att jag har alla er här som faktiskt är nya bekantskaper, då vi inte träffats IRL!! (förutom gurans och jag då, kanske fler träffats som man ej vet om) så det räcker liksom... låter kanske lite fräckt men jag hoppas du förstår vad jag menar

Ja, du får starta en tråd på Gamman och luska lite i det där , hihi och återkomma med resultatet

Känns så gott, har kunnat äta frukost och tagit lång promenad och nu sitter jag och dricker kaffe (friskhetstecken nr 1!!) Mmm, hoppas verkligen det är på väg över nu. Ser fram emot en mysig lördagkväll med sambon
    Grilla lugnt och mys i sensommarvärmen, härligt!!
    Kramis

• LKU

Euuuuuuuuuuuroooooladyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!

TIPS TIPS TIPS TIPS TIPS TIPS TIPS TIPS TIPS TIPS TIPS TIPS

"Elektra" på kanal 5 ikväll.

U, Me & Jennifer G= Me Love

Kramar till goa Ladyn

• helenekl

LKU; jo jag har träffat flera stycken på Gamman, vi hade en träff nu i början på september 1´e eller 2´e var det... en del hade jag redan träffat av dom men flertalet var nya bekantskaper även om man pratat i snart två år på Gamman.
    Jättekul!!

Däremot är det ju inte så att man hänger på varje forumträff..det här var den första jag nånsin varit på o Gamman är ju så familjärt att det kändes ok, skulle BT eller FL föreslå det skulle jag inte gå... det skulle bli för stort

Känner som dig att man ska ha tid för de vänner man redan har och värna om den vänskapen. Jag har hittat ett par äkta vänner som jag har träffat flera ggr där och det är gött men alla som föreslår träff kan man ju inte träffa.....eller inte ens vill träffa! det går ju liksom inte. Man har familj med man o barn, ett annat liv utanför allt detta o så släkt o vänner. Allt ska hinnas med o man vill ju inte bli utbränd för att man inte hinner med sig själv o sitt liv bara för att finnas tillgänglig på det viset.. Nä fy tusan!

Låter inte det minsta fräckt det du skriver, jag känner ju likadant!

Man har vänner o man har bekanta o that´s that

Så skönt att höra att du börjat må bättre nu äntligen! Glada nyheter!

Vi har grillat o ätit massor mumsigt idag... självklart med massor av tsatziki (me love!)
    Nu ligger jag i sängen med lappisen på magen o känner att jag inte ska äta på en vecka

KRAM på er alla

• helenekl

Good morning starshine, the earth says Hello!

Strålande väder och aptrött SFL

Hoppas ni alla sovit gott i natt och vaknar pigga o utvilade

*dukar upp en härlig frukostbuffé med kokta ägg, krämer, fil o flingor, olika sorters bröd, smör, olika oster, skinkpålägg, gurka, tomat, théer, citronskivor, varm choklad, kaffe, gröt med sylt eller lingon, nyponsoppa, mandelbiskvier, youghurt i valfri smak, messmör, kaviar, knäckebröd o annat göttigt*

Själv slår jag mig ner först o ser till att dukarna är rena o strukna o ljusen är tända

*sådär ja, välkomna in* :p

• Fru Henax
    Go´morron allesammans!

Vilken frukost, SFL! Inte illa! Tyvärr jobbar jag så jag hinner inte slå mig ner...!
    Hinner heller inte läsa ikapp allt, men jag såg att Gabbies gjort comeback i tråden! KUL!

Sköt om er och ha en finfin söndag!
  • helenekl

Fru Henax: nämen då får en "take-away" låda så du oxå får lite frulle med dig!
    Jobbar du hela dagen idag? kram

• LKU

SingForLife

Mmm, vilken härlig frukostbuffé!
    *slår mig ner och börjar genast plocka av allt gott*
    Kram och tack

Fru Henax
    Sköt om dig du med gumman och hoppas du hinner mysa lite i dag alla fall. Stackars som måste jobba så! Stora kramen

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2