Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Jag hoppas lite att det kan vara så. Jag är nollställd
Hej tjejer. Vaknade nyss upp i soffan och skall straxt försöka somna om. Är helt färdig idag, och det känns som netongkepsen varit konstant. Synd när det var så vackert väder så man skulle gått en promenad. Men nu blev det sova istället :)
Det verkar stå bra till med er. Alla är inne i jobb, skola och allt verkar rulla på.
ang facebook har inte heller lagt ned så mkt tid på facebook men är inne och kikar då och då. Men det där kommer nog gå i vågor. Och jag har tänkt som du LKU, att man får verkligen fundera om amn vill ha gamla bettan från mellanstadiet som vän eller inte. Men det kommer säkert vara kul ett tag och sedan kommer det att lugna sig lite i hysterin.
Nej om jag skall ta och dra täcket över huvudet och sluta svamla.
Eurolday hoppas din lilla tripp till strassbourg böev trevlig.
kram alla
Gonatt o kram Fru Någongång.
Känns som jag borde göra detsamma, är jättetrött. Men känns som det är massa saker jag måste hinna med innan jag lägger mej...
Hej alla!
Jag vill bara säga att jag avreggat mig på FaceBook!
Jag är med på myspace, där jag laddar upp min musik o pratar med andra musiker samt på www.gamman.se för där är jag moderator och där är det helt underbara människor. sen är jag ju här och på www.helgon.net med.
Jag orkar helt enkelt inte med en sida till att vara aktiv på men nku har jag provat på vad det var och hoppas vi fortsätter att ses här ist
*kram*
SingForLife
Bra att du informerar så man vet! Ja, alltså med alla dessa hundratals sajter som finns så får man ju prova och känna efter var man trivs bäst (precis som i verkliga livet) och jag AVREGGADE ju mig på www.gamman.se för jag kände att mja, det var inget för mig, däremot passar Facebook mig, lite mer min stil... + att jag hittade en hel del gamla trevliga jobbarkompisar som jag tänker ta några VÄL utvalda och säga hej till
Såg du mitt tidigare inlägg till dig förresten, kan det vara så att du kanske förväxlade Cantaton med fd.gurans? Som jag skrev så minns jag att vi chattade på MSN du, jag, Eurolady och gurans en gång så kanske är det hennes mail du har kvar...?
Hoppas du har en bra tisdag lilla H. Kramar
love U
Goa lilla du!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM tillbaka
Hoppas familjen är på bättringsvägen!! *fyrklöver*
Fru Någongång.
Lilla stumpan var lite trött i går, fullt förståeligt, har hört att man blir det när man är gravid och sen är det nog lite höst-trötthet över oss alla just nu, eller vad ska JAG annars skylla på?????
Är verkligen som om någon slagit en klubba i huvudet på mig varje morgon. Jag och J somnar i soffan lite titt som tätt
Hoppas du mår bra i övrigt. Roligt att DU finns på Facebook, visste jag inte! *smyger iväg och måste kolla* Det är ju bara dom BÄSTA man vill adda liksom
Må så gott vännen!
Många kramar
LKU; nä det är det inte men jag o Cantaton mailar varandra ist för att fylla tråden med sånt
Tack ändå
Ja näe, FaceBook är inget för mig kände jag, jag vill vara på forum som känns familjära och jag tycker att gamman är så men man kan inte tycka lika om ALLT... det räcker med synk i det mesta
För mig är musiken och den familjära känslan viktigast som du vet och det har jag i de andra två tre forumen www.helgon.net, www.gamman.se och www.myspace.com där jag numera hänger. den enda anledningen att jag hänger kvar här på BT är faktiskt den här tråden
Fast jag är hemma om dagarna så har jag faktiskt inte ork till allt även om jag har tiden
numera går all ork till att bara "vara"
Pappa fick åka ambulans igår igen och har blivit sämre ännu en gång så det tar massor energi
Dottern har andningssvårigheter och med henne var på sjukan igår förmiddag
Mormor är jättedålig sen hon ramlade och jag själv har fått massor av skumma symptom: utslag på armarna, dimmig syn och en knöl i handflatan
Allt har jag varit hos läkaren om och de ville skicka mig med en akutremiss till US men jag sa nej, jag hinner inte med det nu när alla andra runt mig är sjuka
Det är tur att musiken rullar på och att jag har två projekt, ett i norrköping o ett i karlskoga
det är vad jag behöver nu, göra det jag lever för bortsett från familjen
Musiken är som balsam för själen
SingForLife
Okej, då ska jag inte tjata om det mera, hihi, tänkte bara att det kanske låg till så. Man vill ju gärna försöka hjälpa till
Förstod dock inte denna meningen:
"Jag o Cantaton mailar varandra ist för att fylla tråden med sånt"
??? Sånt? Eh, jag är nog trög nu, men jag hajjar inte!
Upplys den okunninge!!
Tråkigt höra om alla som är sjuka runtomkring dig, det tar ju massor av energi, kan bara säga att jag hoppas att allting ordnar sig och att dom allihopa och även DU får den hjälp som behövs. *håller tummarna*
Som sagt, BRA du har musiken att "leva ut" alla känslor i.
Och angående forum så ja, är vi som sagt alla olika, jag engagerar mig bara i denna tråden här på BT, för jag gillar alla er så mycket, men jag är nog lite tvärtom när det gäller andra sajter, Facebook gillar jag för att man kan hitta gamla bekanta och även nuvarande vänner, jag är INTE ute efter så mycket "helt nya" om man säger, så det är nog därför den sajten passar mig bättre. Och när man redan känner de man skriver till blir det ju en vänlig och trevlig ton. Ja, som du skrev, man behöver inte tycka lika om allt, hihihi.... huvudsaken man känner att man är på sajter som man mår bra av!
Jag har denna tråden på BT, Facebook och så min blogg, det räcker för mig
Kram kram
LKU: ja jag menar just det här, att vi skriver om hennes o mina eventuella missförstånd
Tänkte att det kan Cantaton o jag prata om mer privat om man säger...är du med nu?
KRAM
SingForLife
Okej, då är jag med Kram!
Vad händer idag då?
Här är det soffläge, är helt slut som sagt, men nu ringde pappa o frågade om jag kunde komma med nåt att äta, o äta bör han ju göra då han inte har nåt i magen men jag skulle behöva sova ut... sova tills jag vaknar... jag hoppas han blir frisk snart så jag kan koncentrera mig på mig själv o sara... o stackars mormor som jag knappt hunnit åka till!!
jag är jättenegativ i mina inlägg nu, jag ser det själv men ni får hoppa över mina inlägg o läsa de glada istället så kommer jag tillbaka när jag är gladare istället
KRAM från en mkt trött H