• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Cantaton

Hihi. Jag tänker faktiskt avvakta med att bli medlem på Facebook. Det är sådan hysteri. Och jag har mkt annat att få rätsida på innan jag ger mig in i nya projekt.

• LKU

Cantaton

Låter mycket sunt av dig!
    Känner lite samma, jag gillar Facebook, men är ytterst försiktigt med vilka jag vill ska "se mig" där. Hellre några få men de riktiga vännerna än 20 ytliga som bara blir jobbigt... Man måste vara rädd om sig själv och sin energi.
    (Har man sen 20 riktiga, då är det en annan sak )

Kramis

• Cantaton

Mmm, man måste kunna se vilka människor som ger en energi, och vilka som bara tar.

Samtidigt betonar högskolan hela tiden vikten av nätverk. Att hålla fast vid, och vårda, kontakter.

Balansgång antar jag.

• LKU

Absolut och det är väl kanske där det krockar ibland, man VILL mycket men har inte energi till ALLT. Gäller att sålla och lägga energin på det som GER bra saker tillbaka så man känner att energin rullar som på kugghjul. Typ. Eller ringar på vattnet... finns många klyschor att ta till men budskapet är detsamma

• helenekl

Cantaton; läs mitt mail jag har skrivit i din inbox så kanske ditt minne klarnar!

Skönt att inte bara JAG är som Doris i "hitta nemo"

• love U

Hej alla underbara!!!
    Hur är det med er?
    Här är allt ok!
    Ville bara krama om er alla!!
    KRAM

• Cantaton

SFL, känner fortfarande inte igen storyn. Hmmz... stort förlåt om jag verkligen blockat dej, men jag tror fortfarande inte att jag haft dej på min lista...

love U, vad söt du är :) KRAM

Jag är jättetrött. Har gymmat. Kom hem, åt, läste lite o somnade visst...

• love U

Cantaton!!!!! Grattis till praktikplatsen!! Vad är det du ska göra? (om du har berättat det så skäms jag för då har jag missat!)

• Cantaton

love U, det är inte helt klart, beror liksom på vad de har kvar att göra då, men i beskrivningen står "Budget, uppföljning, marknadsföring, produktionsplanering". Är mest intresserad av de sista två

• LKU

SingForLife

Eh, vill ju inte lägga mig i och verka viktig nu, men kan det vara så att du förväxlar Cantaton med våran gurans? (som nu heter onaka pompom) Har för mig att det var en gång vi chattade du, jag, Eurolady och gurans.

Bara en tanke... :) Kram!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2