• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Cantaton

Verkligen. Jag har ju rest så mkt i sommar att det känns skönt att bara ta en tripp till stan.

Har ev ett till i stan om två veckor.

• Fru någongång.

Kul att det gick bra Cantaton. Och lycka till idag.

Hemkommen från konferensen igår, men vände bara i dörren och gick och träffade 2 kompisar. Som det visade sig hade förlovat sig, jag med mina falkögon såg direkt hans ring :) Så roligt. så det blev firande av både det och bebsis :)

Idag skall vi se fotboll här hemma, skall bli skoj.

Vad skall ni andra göra??

kram

• Cantaton

Oo vad spännande med en förlovning :)
    Jag ska ju som sagt sjunga på en vigsel idag igen. Bara att rycka upp sig och tagga sig på nytt... Sen lär ju jag också se på fotbollen.

• helenekl

Jaa vi ska gå på Cirkus Brazil Jack med barnen, min ena bror och vår pappa. Han har blivit utskriven trots att han ff är dålig... de vet inte vad de ska göra mer än att om det inte vänder så får han komma tillbaka

Ja, idag ska jag inte gråta över situationen med pappa utan jag ska ist glädjas över att vi ska på Cirkus
    Det ska bli jättekul!

Ni andra då, som inte svarat?

LKU vet vi ju, likaså Cantaton och Fru någongång..

KRAM

• Fru någongång.

Föressten Cantaton. Mina fötter ramlar inte ur skorna, skaftet går ju upp en liten bit på vaden. stoppar ned byxorna i dom också så dom stannar kvar :)

• onaka pompom

Hej tjejer!!

Sitter med lillan i famnen o försöker skriva med en hand.. går sådär... fniss

Fru Henax: Tack du har förgyllt min dag. MASSOR! Oj va jag skrattade åt din kommentar.... TACK igen!
    Jag fick dock ett gapskratt från min lärare på körskolan då jag frågade om jag skulle sätta på bilen. Därefter var jag mycket noggrann att påpeka att jag STARTAR bilen nu.

Fru någongång: Va kul med upptäckten av förlovning!! Det var två riktigt bra saker att fira!! Bebis o förlovning... härligt!
    Det är verkligen mysigt med bebis (ja o liiite jobbigt oxå fast helt klart värt det!! Ingen tvekan )
    Jag kan kolla på henne hur länge so helst o gosa med hennes lena fötter, pussa hennes kinder o klappa hennes babymjuka hår... så du har nåt att se fram emot. Verkligen!!! Sen vet jag inte om min sambo är lika förtjust när jag lätt blir lite grinig o sur numera Det är smällar han får ta ett tag! Hihi

SingForLife: Roligt med Cirkus! Hoppas att de kommer på vad det kan vara med din pappa... ovisshet är jobbigt!! Tänker på dig!

Cantaton: Oj två bröllop på två dagar. Häftigt!! Du måste ha fått se en massa med olika bröllop nu o ha fullt med ideér tills den dag du gifter dig!

LKU: Hoppas att du har det fantastiskt i Skåne. Du är verkligen värd den här trippen. Dock KRÄVER jag en lite berättelse sen Nä ärligt talat om du känner för det får du gärna skriva lite om det

Hoppas att alla nämnda o icke nämnda har en skön lördag!!

Nä nu måste jag duscha medans hon sover...

• Cantaton

pompom, ja jag har många idéer till den dagen jag gifter mig. Åtminstone vad jag gäller själva vigselakten - det är ju dem jag är med på. Men de idéerna jag verkligen känner är måsten har ingen haft på de vigslar jag varit på - det är sådant jag vidareutvecklat i egenskap av konfirmandledare... Jag vill dra in annat i vigselakten liksom. Eller snarare så här: Både Fader Vår/Vår fader och välsignelsen ska ju vara med, men jag kan jättevackra melodier på dem, så jag vill ha dem sjungna istället för lästa.

Sedan är det mycket jag vet att jag INTE vill ha - typ CD-musik i kyrkan. Och jag har fått höra många olika marscher och har lite koll på vilka jag tycker om och vilka jag inte vill ha.

Men det är lite pinsamt att planera ett bröllop när det inte ens är aktuellt. Marcus och jag har varit tillsammans i fem månader idag, och båda studerar (dvs är "fattiga"). Marcus bor tom hemma fortfarande. Dock tittar han på bostad, men han kan inte tänka sig att bo ensam. Jag har inget emot att flytta ihop, men jag vill nog bo i den lägenhet jag har tills jag påbörjar C-uppsatsen åtminstone (april/maj nästa år).

• Cantaton

Usch vilket väder, det regnar så mkt att det är alldeles vitt ute, och nu ska jag alltså bege mej ut i detta :/ Och det är lördag, så inga bussar matchar ner till stationen. Det blir alltså till att vandra den där kilometern i spöregn. Jag kommer inte komma som någon söt prinsessa till det här bröllopet, jag tänker dra på mej en regnjacka.

Hoppas ni andra får stanna inne :)

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2