• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

Cantaton
    Tack söta Lilltjejen
    Kramis

Hmm, apropå skor...
    så hittade jag ingen bild på våra fina skor Henax och SingForLife Så jag provade lägga ut bilden i mitt galleri, kan varmt rekommendera dessa skor, HELT UNDERBART sköna!!
    Hoppas det funkade
    Må så gott alla, måste fortsätta med dagens sysslor som är städa, tvätta och packa!
    Kramkram

• Fru Henax

*ställer fram kladdkaka, en stor kanna kaffe och en lika stor kanna te, muffins, vanlijdrömmar, bondkakor, hemmagjord svartvinbärssaft och en jordgubbstårta*

SÅ DÄR JA! NAMNSDAGSFIKAT är serverat!!! Hipp hipp hurra L!

• LKU

Fru Henax

Man tackar, man tackar!!!
    Nu skäms jag för att det inte är JAG som bjuder på tårta när jag är namnsdagsbarn, men skyller på att jag haft mycket att göra i dag... men för en vecka sedan så såg jag ju att det var namnsdag denna torsdag, så hmmm, får fixa något på bloggen senare!! TACK bästa Henax som påminde mig om detta!!
    Och TACK för supergott fika, mums!!
    *slickar kladdkaka-rester runt munnen och hugger in på bondkakorna* YYuuuummmiieee!!!!

Puss och Kram till goa Henaxen!!

• Fru Henax
    Jag har redan varit där och smakat lite...! Tårtan var jättegod! Och fin!
  • Liinda_e

hoppar in...snor lite girigt en stooor bit tårta och smyger diskret ut igen

• Princessdiamond

har inte hängt med särskilt mkt här de senaste dagarna..
    har haft fullt upp med lägenheten.. eller kanske skall säga lägenheterna..

vi har köpt en ny, och ska skriva på alla papper imorgon :)
    sen hoppas vi att denna blir såld snabbt :)

• Cantaton

Grattis på namnsdagen, LKU!!

Ser strålande gott ut Henax, men jag hoppas jag kan vara med på kalaset även om jag mumsar på te och nektariner.

princess, vad spännande! Jag är också sugen på att flytta till något riktigt eget, något ljust. Men det får bli studentlägenhet åtminstone fram till C-uppsatsen tror jag.

Imorse skickade jag in en tredje praktikansökan, och har redan fått svar! (De andra två har jag inte fått svar ifrån alls.) Jag fick faktiskt svar av självaste bossen (fast jag skickade till infoadressen). Han skulle kolla med sin kollega, så skulle vi höras i nästa vecka. Han var jättehärlig och personlig i det korta mail jag fick. (Vilket jag i och för sig var i mitt lite längre mail till dem också.) Hoppas, hoppas. Det företaget ligger liksom gångavstånd från min pappa och väldigt nära ("skjuts-/cykelavstånd") från vackervacker-Marcus. Och så ska de under hösten nu jobba med produktionen "Rhapsody in Cirkus", och jag är ju väldigt förtjust i Rhapsodyturnén i stort. Så nu håller jag tummarna :)

• Fru Henax

princess, kul med ny lägenhet! Större/mindre? Nära, långt bort?! Berätta, berätta!

Oopps, Cantaton! Kanske fikat inte var så GI-bra?! Men pilla bort lite jordgubbar från tårtan då???!
    Spännade med praktik! *håller tummarna hårt*

LKU! Hoppas namnsdagen varit bra! Om vi inte hörs innan du åker i morgon så KÖR FÖRSIKTIGT!! D.v.s. kör inte som jag!

SingForLife! Hur går det med din pappa??? Nån förbättring? Nån diagnos?? HOPPAS DET!

Hoppas allt är bra med allihopa! Med bebisprinsessor, på jobbresor, långtbortistan eller vad ni än/gör!

• Cantaton

*tar tacksamt emot några jordgubbar* Mumsi :) *Häller upp en skål med nötter och mörk choklad också och ställer på kakbuffébordet* Alla får givetvis ta av det också!! :)

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2