• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

Fru Henax
    TUSEN TACK för länkar!!!!
    Garvar så tårarna rinner. Dagens skämt, helt sanslöst!!
    Inser att jag nog måste se IDOL. Såg lite av förra säsongens uttagning och minns juryns fantastiskt roliga kommentarer *asg*

• Fru Henax
    LYCKAN ÄR FULLKOMLIG!!! JAG KAN SE SMILEYSARNA NU!!!
    Att man kan bli så glad för så lite!!!

• Fru någongång.

Tjoho :-O smileysarna isa back. Hmm.. undrar oom jag kommer ihåg dom??

• Fru någongång.

nehe.. men denna kanske blir rätt

• Fru någongång.

Idag har jag också inhandlat lite kläder och hittade ett par skor också. Lite för tidigt att dra på sig långa stövlar och dra omkring i gympisar känns lite kyligt. Men hittade dessa på skopunkten. Håller kanske inte så länge, men supersköna och framför allt ingen klack. varken knäna eller min rygg orkar med pinnsmala klackar längre. Så jag får stå ut med att vara kort.

www.skopunkten.com/product.aspx

sedan hittade jag en jättesöt tröja/kortare tunika på indiska, och där har jag inte handlat på en herrans massa år. Men dom har lite guldkorn ibland sedan hittade jag en finare tröja på hm som jag kan växa i

Solen har skinit hela dagen, man kan inte blir lyckligare :)

kram på er så länge

• love U

SMILEYSARNA ÄR TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kollade oxå på Idol igår.. Eller rättare sagt lyssnade och tittade mellanåt på myrornas krig! Vi hade myrornas krig men ljud av någon konstig anledning! Så var det i hela området. Försökte ringa com hem, och när jag till slut efter att ha hört; "Just nu är det många som ringer, vad god försök lite senare", så är det 17 olika val man ska göra för att komma till rätt person att prata med, DÅ ÄR DET 29 MINUTERS VÄNTETID!!!!! . Nä, då fick det vara! Då lyssnade jag bara!

Här är från den amerikanska uttagningen:

Hoppas att länken funkar!

EL!!!!!!! Kul att du hittade hit!!!!! Vi saknade dig!! Har du prövat att uppdatera? Så du får tillbaka ditt gamla nick tänkte jag!

Härligt med nöjda shoppingrundor!! Jag vill oxå shoppa kläder! En massa strumbyxor, mysiga kjolar och härliga koftor så att jag kan mysa ordentligt i höst!

Cantaton: Tycker att du är en väldigt duktig flicka!!!
Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2