• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Eurolady

Jag tänkte också på halstabletten, men funkar det mot magont? Kanske var menat mot förkylningen förståss! *hjärnan verkar lite mossig just nu*

Nu har jag i alla fall registrerat mig på Facebook, men jag hajjar inte så mycket av det. Vet inte om jag orkar sätta mig in i det just nu. Det roliga är att jag har hittat några av mina kusiner där, det är ju kul! Då kanske man kan ha lite mer kontakt med dem framöver!

• Cantaton

O nu är jag värsta taggad på den där praktikplatsen. *hoppas hoppas hoppas* Och jag måste vääänta till början av nästa vecka! Känns långt bort

Det är det här företaget jag har fått kontakt med:
    www.pjp.se

• Eurolady

Coolt, Cantaton! Hoppas du får det! *Håller en tumme*

• Princessdiamond

oj, här var massor.. kommer glömma hälften

LKU - grattis!!

SFL - mycket märkligt det där alltså.. jag blir så frustrerad för din skull!! hoppas det löser sig snart! 'skickar över en lång kram och en kopp varm choklad om du känner att det skulle locka*

det va ngn mer jag skulle skriva till, men mitt minne är värdelöst ;p

Vi flyttar innom samma hus som vi redan bor i :D en våning upp, och ett par lägenheter bort.. så vi kommer bo på samma adress :D
    vi flyttar från en tvåa till en trea, får typ 13 kvm till.. den är dock rätt "risig" (ser ung ut som när den bygdes på 70-talet ) så vi har mkt renovering att göra..
    men det är samtidigt kul.. då får vi allt som vi vill ha det

vi har inflyttningsdatum 1 oktober (blev lite tätt inpå, men hoppas på att ha hunnit sälja vår lägenhet tills dess, så att den eller de personerna kan flytta in kanske 8e-15e eller nåt sånt)

invecklat e det iaf..

STOR KRAM TILL ALLA!!

• Cantaton

Låter iaf inte som nån jobbig flytt möbelmässigt skönt :) Det är ju annars det som är det värsta. Praktiskt med samma adress. Och som sagt, att det ska renoveras kan ju absolut vara en fördel!

• Princessdiamond

ehh.. min inledning blev visst lite märklig

• Princessdiamond

jo, det blir nog bra..

jag brottas bara med separationsångest lite titt som tätt..
    vi har fått den här lägenheten så fin och jag trivs här..
    känner mig någorlunda trygg.. och känner mig hemma här.. (iom att jag inte e från gbg och inte känner mig helt hemma i stan så känns det viktigt att jag trivs i lägenheten iaf)

jaja, när vi renoverat upp och fått in våra möbler plus lite nytt så det känns VÅRT så kommer det bli bra :)

vi köpte en ny micro till nya lägenheten idag
    superpraktiskt! funkar även som en vanlig ugn om man vi värma upp bake-up bröd osv (funkar nog att laga mat i också då)
    jag jublade när vi hittade den!! så när vi sedan köper en "vanlig" ugn också så får jag på sätt och vis min dubbelugn.. som jag ju drömt om

• LKU

Princess
    TACK! Och lycka till med flytten, härligt med större lägenhet! Kommer säkert bli jättebra ska du se. Kramis

Cantaton
    *håller tummarna för dig* KRAM

SingForLife
    Tack gumms alias Mirakel*** Ingen fara, inte lätt hålla reda på alla här Jo, det är så att jag tar och brummar ner dit strax men åker hem i morgon igen, tillsammas med J. Han har redan åkt tåg ner för han skulle på återträff med soldaterna och skulle vara nere där JÄÄÄÄÄTTETIDIGT i dag och då valde jag att sova istället Men så jag åker till min kompis M och sen hämtar jag J i morgon och så åker vi hemåt igen. Han jobbar på söndag annars hade vi kunnat stanna längre. Men, men en liten utflykt är bättre än ingen alls! Ha en mysig helg du med, hoppas det hinns med lite mys också, förstår att det blir besök på sjukhuset. *skickar en gosig nallebjörn att krama på* Många kramar

Eurolady och anne
    Hmm, kanske man borde regga sig på det där Facebook då? Jisses, tyckte det kändes så skönt att BT fått e-post och gästbok, så helst vill jag inte ha EN TILL sida att hålla reda på, varför jag avreggade mig från Gamman, men får väl kolla upp det där Facebook ändå Blir ju nyfiken!!
    Må så gott söta tjejerna! Kramar i massor

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2