Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Men sååå får du ju inte tänka
alltså, detta är såå sjukt!
nu tittade vi på hemnet och då låg lägenheten ute på 775 000 (det priset vi skulle gett)
när den lades ut först låg den på 825 000 och vi lade underbud, och fick den genom att gå halva vägen gentemot säljarna..
det som är så märkligt är att hon nu ändrat i annonsen och lagt ett lägre utgångspris, samtidigt som hon ringer oss och säger att det är en person har lagt 810 000..
jag begriper ingenting!!
om de nu inte ville sälja för de pengarna vi erbjud, varför då säga ja från början??
Jävligt knepigt!
Hmmz.. verkligen
Trist med lägenheten, Princessdiamond! Men det dyker förhoppningsvis upp fler (och bättre!) alternativ!
Potatisgratängen står i ugnen, vitlöksbiffarna ligger i grillpannan, rödvinet upphällt, ljusen tända - HELGEN KAN BÖRJA!
Ha det gott allesammans!
Henax, vad mysigt det låter! Själv kom jag nyligen hem från bröllopet jag sjöng på o är helt slut.
Har ni alla riktiga mysfredagar eftersom ni inte är här? Jag är trött och gör inte mycket. Kikar på Doobidoo.
Antar att det som vanligt gick bra för dig på bröllopet, Cantaton!?
Hoppas du piggar på dig!
Kan jag pigga upp kanske med en språkgroda från idag?!
Satt i bilen med min man på väg hem, pratade lite allmänt om hur bekvämt och "enkelt" det kan vara att köra bil om man har t.ex. automatlåda och farthållare...
Jag säger då till min man:
"Ibland när jag sätter på fastighetsmäklaren...!!!"
"Ehhh, farthållaren menar jag...!"
Så kan det gå!
Haha, ouuups liksom :)
Jodå, brudparet verkade nöjt, o likaså dess familj. Själv är jag inte jättenöjd idag, men det är nog mest för att jag hade velat känna mej ännu mer förberedd. Det gick ju liksom inte dåligt. Var dock jättehärligt att spela med en jämngammal kantor (han vikarierade). Vi hade en del gemensamma musikerkontakter, och han kände till min sångpedagog osv. Annars är det ju mest en massa femtioåringar känns det som.
Nu är det bara att ladda om. Imorgon gäller det igen.
Trist att inte känna sig helt nöjd, men iofs... NÄR är man det?! Typ never...! Dumt nog!
Alltid liiite för höga krav på sig själv. Men JAG är iaf övertygade om att DU sjöng alldeles FANTASTISKT BRA! Och det kommer du lätt göra i morgon också!
Är det bröllop på "hemmaplan" eller måste du resa långt?
Både idag o imorgon inne i Sthlm City typ. Jätteskönt :)