• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Cantaton

Ahh, va skönt att ni hjälps åt. Marcus/vackervacker håller också på nu, så jag får också stöd och mothugg :)

• Princessdiamond

den här sidan gör som den vill..
    dessutom går det extremt långsamt

• love U

Ja, det är skönt med hans stöd! Det blir så mycket enklare att komma på mat osv då!

Princess: Jag vet, den här sidan laggar som bara den! Men nu ska vi vara positiva!! Vi får vara tillsammans iaf!*sjunger "bättre och bättre dag för dag"*

• love U

Nä, flickor! Nu blir det en kopp te och CSI!!!
    Puss och kram och sov gott

• Heleneli

Jag fick inte tillbaka mitt "FRU" innan namnet, men jag har kommit över det nu... :) Saknar också smileysarna massvis... :S

Kul att se att allt är som vanligt här inne! :D Ni är så härliga!

Jag ska göra varm O'boy och se på CSI nu, men jag tittar nog in lite senare igen!

• Cantaton

Jag har precis läst ytterligare en text (är uppe i 4 nu)... men har två kvar och ögonen går i kors.

Te låter gott, ska köra på samma linje. (Definitivt ingen sockrig o'boy ;))

• Fru Henax

Huuu, va duktig ni är tjejer som försöker leva nyttigt! *applåderar*

Jag hörde också Glassbilen för en stund sen... och det påminde mig om att jag redan har glass i frysen! *torkar överläppen ren från chokladsås*

Natti natti!

• Fru Henax

Huuu, va duktiga ni är tjejer som försöker leva nyttigt! *applåderar*

Jag hörde också Glassbilen för en stund sen... och det påminde mig om att jag redan har glass i frysen! *torkar överläppen ren från chokladsås*

Natti natti!

• Fru Henax

Hmm, skulle ju bara slänga in ett "a" i duktiga på den översta rade och inte posta 2 ggr... Hav överseende tack!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2