Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Ahh, va skönt att ni hjälps åt. Marcus/vackervacker håller också på nu, så jag får också stöd och mothugg :)
den här sidan gör som den vill..
dessutom går det extremt långsamt
Ja, det är skönt med hans stöd! Det blir så mycket enklare att komma på mat osv då!
Princess: Jag vet, den här sidan laggar som bara den! Men nu ska vi vara positiva!! Vi får vara tillsammans iaf!*sjunger "bättre och bättre dag för dag"*
Nä, flickor! Nu blir det en kopp te och CSI!!!
Puss och kram och sov gott
Jag fick inte tillbaka mitt "FRU" innan namnet, men jag har kommit över det nu... :) Saknar också smileysarna massvis... :S
Kul att se att allt är som vanligt här inne! :D Ni är så härliga!
Jag ska göra varm O'boy och se på CSI nu, men jag tittar nog in lite senare igen!
Jag har precis läst ytterligare en text (är uppe i 4 nu)... men har två kvar och ögonen går i kors.
Te låter gott, ska köra på samma linje. (Definitivt ingen sockrig o'boy ;))
Huuu, va duktig ni är tjejer som försöker leva nyttigt! *applåderar*
Jag hörde också Glassbilen för en stund sen... och det påminde mig om att jag redan har glass i frysen! *torkar överläppen ren från chokladsås*
Natti natti!
Huuu, va duktiga ni är tjejer som försöker leva nyttigt! *applåderar*
Jag hörde också Glassbilen för en stund sen... och det påminde mig om att jag redan har glass i frysen! *torkar överläppen ren från chokladsås*
Natti natti!
Jag har också glass i frysen, men den förblir där. *stolt*
Hmm, skulle ju bara slänga in ett "a" i duktiga på den översta rade och inte posta 2 ggr... Hav överseende tack!