Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
hahahaha...så var det kanske
Oj, regnar det såååå?
Får nog ta och skicka lite solis från Gbg tror jag, här är det klarblå himmel och sol!!
Oooh, fuskigt. Usch, det är så svårt att ta sig för något när det är så trist ute.
kom precis på att smileysarna är borta :( Vart har dom flugit sin kos?
Ja visst är det trist? Saknar alla fina smileysar, dom var ju halva tråden liksom
Speciellt den rosa... (ja, jag vet Henax, det var ett j-a tjat då!!!
)
Ibland syns de om man gör med ett streck i mitten:
: - ) fast inte så utdragen då. Men ibland försvinner de bara... Lite skumt.
Cantaton
*budar över en korg med massa solsken och värme, härlig frukt, färskpressad apelsinjuice, några mysiga tidningar och en chokladkaka med mörk SUPERNYTTIG choklad som inte stör GI-dieten*
Ooo vad gott!! *ler stort*
Nu ska jag läsa en av 6 texter (en har jag läst, så det blir väl egentligen den andra). Jag har bestämt mej för att jag inte får komma tillbaka hit förrän jag har läst hela den texten. Så då hoppas jag innerligt att det finns något att läsa här inne när jag kommer tillbaka - som belöning :)
Nähä, ingen belöning här inte :( När jag läst en hel text om postmodernistisk arkitektur.. eeh?
Jag varvar textläsning med sångövning inför fredagen.
Och själv ska jag äta värsta gourmet-middagen... eller INTE!! Grandiosa Powerpanpizza. Enligt tallriksmodellen? Noupp, inte någonstans men i dag så ooooorkar jag bara inte laga mat. Och nu fick det bli så. Får väl nästan lov att nämna att jag gjorde köttgryta med rotfrukter och potatis i går så kanske det är legitimit med pizza-slice till middag i dag...
Ciao flickor och ha en skön kväll!!
Lycka till med textläsning Cantaton!
Du var ju duktig igår iaf :) Ibland orkar man bara inte. Jag tror jag ska göra saffransfiskgryta - om jag har alla ingredienser hemma. Jag orkar inte handla :)
*Sjunger duktigt "You are my everything, you're my dream come true..."*