Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Oo va gott det lät.
Pizzaslicen var väl ett förnuftigt val så till vida att du faktiskt inte orkade med annat, och inte bör bränna ut dig i onödan.
Nu har jag skrivit ned alla stödord jag behöver. Jag ligger någon minut över maxtid, men jag tror att andra i min grupp inte kan utnyttja hela sin tid, så det jämnar nog ut sig när jag träffar dem idag och förbereder. Nu har jag iaf lite koll :) Ska öva lite mer, sedan läsa lite. Har påbörjat en text, och om jag läser klart den är det åtminstone bara en text jag inte har läst, som jag bör ha läst till idag.
Vilket härligt busväder!!! Iaf här i Sthlm! Ösregn och åska! Tjohoo! Älskar hösten! Varma stickade polotröjor, tända ljus, varm choklad med vispgrädde, dammet syns inte i bokhyllan, äppelkakor! Det är ju bara en massa bra grejer på hösten ju!
=) Så det så! =)
Ja, jag har promenerat hem i detta oväder - utan paraply, i moccaskor. Är dyngsur. Så jag köpte lite mörk choklad på vägen och bokade en tid hos frissan nästa vecka. Det är sånt där väder man bara ska mysa i. Te vore nog något :)
Fru Henax
Instämmer!! Och en sak till som är bra är att om man inte orkar tvätta fönstrena för TREDJE gången denna sommar (
) så kan man helt enkelt bjuda hem folk EFTER klockan 18, för då är det mörkt hahahaha...
Cantaton
Köpte också med mig lite mörk choklad hem så jag sitter och äter det till en stor latte nu, sååå gott!!
Nyss hemkommen från staden, oj oj huvudvärk av allt shoppande.
Supernöjd med shoppingen, hittade både skor, brallor och en höstjacka!! Helt otroligt
Men, jag fick leta länge efter brallorna. Ursäkta att man inte kan trycka ner sig i H&Ms 34:or liksom... *morr* F-N va röven blivit stor, inte bra!!! Borde börja banta, OMGÅENDE men det är ju så TRÅKIGT!!
Hmm, undrar om jag åker in i filtret nu pga ordet jag R-ordet jag skrev, spännade...
Nähä, det gick tydligen bra... ???
Tur för mig då, som har "an ass big like Brazil"!!
*busar*
Kul att det blev en lyckad shoppingrunda. Själv har jag suttit på presentationsmaraton om postmodernismen... givetvis var min grupp sist, och jag den sista i gruppen att tala. "Tre timmar senare" liksom. Då var jag bra trött i huvudet, men det gick väl bra.
Nu är jag trött helt enkelt. Måste läsa idag igen, men ska unna mig lite lugn en stund.
Cantaton
Låter bra! Ska också ta igen mig efter shoppandet. *fniss*
Kram!
:) Gör så.
Men usch, är klockan så mkt. Då är det ju till och med snart dags att laga mat också. Och först av allt TÄNKA på mat, på vad man ska laga... vad ska jag orka hitta på idag?
Åååh. Det är så mysigt att läsa om alla som planerar bröllop. Och så har jag varit på åtta vigslar i år, tror jag... Nåt i den stilen iaf. Jag blir så sugen på att planera själv juh... men det är ju inte direkt aktuellt.