Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Mysigt det låter med bebisar *vill också ha*
Princess, duktig flicka
nu lyckades jag också byta nick :)
Duktig Fru någongång också :)
Kul att se att flertalet av oss är på plats! Med nya eller gamla nick!
Ska snart sticka från kontoret (åhh, va jag har jobbat hårt idag!), svänga förbi apoteket och ruinera mig på dyra cortisonsalvor bl.a., hämta upp mannen vid tåget, köpa lite take-away och sen hem och dö en stund i soffan! Lugnt och skönt mao.!
C U!
Men du, du får ju inte DÖ i soffan!! Och man dör inte en stund, kära du... det är rättså evigt.
Jag sitter här i världens tristaste väder. Måste verkligen läsa nu.
Och duktig LKU
Ah, lika bra byta tillbaka jag mää, waterlily är jättefint, men LKU känns så inarbetat och ja, hemma på något vis!
Fru någongång
Lät så underbart fint att ni varit på inskrivning och fått höra bebisens hjärtljud. *tårögd jag med* Måste vara en helt fantastisk känsla! Glad för din skull gumman. KRAM
Fru Henax
Tycker absolut du får unna dig en riktigt go kväll i soffan efter detta enormt hårda jobbande i dag
Vad hade man inte gett för att få se "PB" ikväll liksom? P&K
Ja, duktiga LKU också! :)
*ler*
Tack Cantaton!
Inte var det väl så att LKU var ute med håven?? Näeee kan jag väl aaaaaldrig tro
anne
Det låter bra, häng i flickan så hörs vi när du kan, vill och har möjlighet. Här är du alltid välkommen det vet du. Vi finns kvar! Kramar och all lycka till
Näää, det tror jag inte aaaalls!! Hon ville bara hinna visa sig duktig innan nån annan hann säga nåt :)
Värst vad det regnar! Det är ju alldeles mörkt.