• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru Henax

*funderar också*

Alltså eg. ÄR du ju LKU! Men samtidigt så är ju waterlily himla fint! Svårt beslut... Hmph, vadå inte bett mig spekulera i ditt namnval?! Vadå att jag bara spär på beslutsångesten med mina ambivalenta kommentarer?!
    Va?! Ska´re va så?? Va?? Ska´re va så här?!

*drämmer igen locket på den gröna soptunnan och springer ikapp Sverker*

på dig, waterlilyLKU!

• LKU

Fru Henax
    Som sagt, är man så SÖT som du kommer man undan med det mesta
    Klubben för inbördes beundran??? Nääääääeeee inte alls...

Till ALLA
    Förresten vill jag bara tillkännage att jag har lagt till SAMTLIGA i denna tråden i min adressbok här på mailen så nu så, är det ordning på torpet!!

• LKU

anne
    Åååh va underbart att se dig!!
    Ja, förstår att det är lite rörigt, hur har det gått med allt?
    Kramar i massor.

• anne på grönkulla

jodå, bra egentligen, men det är lite förvirrande när allt är nytt sådär, samtidigt... o så är det varmt! Men det tar sig!

• onaka pompom

Hej IGEN!

Min bärbara slocknade mitt i ett av mina inlägg som jag höll på att skriva så jag har fått ladda dne lite nu... problemet är dock att jag har ingen aning om vad jag skulle skriva...*kliar mig i håret*

Eh, iaf... apropå nick... då kanske jag ska behålla det här namnet... hm, ja vi får se...haha

Jag har gjort en dum grej nu. Jag har plockat fram kakor och bullar och en kopp te. Fast nu när jag kollar på tallriken så är det bara bullpapper och en full kopp med te kvar?! Va är det ni tjejer som har vart här och slängt i er allt? För jag satte mig ju för att fika för en halv sekund sen. Fattar inte varför allt har försvunnit... Och jag är fortfarande så o-onaka pompom man kan vara. Jag är superhungrig... måste leta upp nåt annat och lite mer nyttigt kanske.

• Cantaton

onaka, jag har en halv melon, vill du ha den? *sträcker fram*

Kul att ni börjar hitta tillbaka tjejer. Att byta tillbaka till sitt gamla nick var faktiskt inte så svårt.

• Fru någongång.

Hej tjejer.. Hoppas alla har det bra idag :) Jag lyckades inte byta tillbaka till mitt gamla nick, men det är ju samma fast med en 1.a :)

onaka: vad mysigt det låter med lilla bebisen. Längtar så mkt. och det är så långt kvar :( Men idag har vi varit på inskrivning och vi lyckades få lyssna på bebisens hjärtljud :) Så underbart häftigt. hon sa att vi inte skulle vara oroliga om vi inte hörde ngt för det är tidigt men den låg så bra så man hörde :) Sambon fick en liten tår i ögat och jag med förstås. Nu blev det med ens mer verkligt .

Waterlilly är ju ett jättefint nick :) vi vet ju vem som däljer sig där bakom iaf..

Eurolday och de andra hoppas jag hittar hit igen.

Håller på med tvätten så jag är här sproadiskt :)

• Princessdiamond

yeeeeeees! det funkade.. har mitt gamla namn :)

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2