• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • helenekl

love U; ja tack!!! o ha det så kul på...du vet vad!

Cantaton; Tack! ...om det var mig du syftade på :D:D:D:D

• helenekl

Cantaton; Tack ska du ha, ja här är det pep-talk som gäller!
    Men herregud, nu när ajg spelat in två låtar i en studio borde jag ju klara vad som helst!
    Det är väl bonnmoran i mig som är lite rädd för det omtalade folkslaget i huvudstaden! *asg*

Skämt förstås men det är det här när jag väl är på väg så känns det mkt lättare, det är alltid innan som man bygger upp massor av "tänk om"

Men jag ska njuta!

KRAM

• Cantaton

Här har det varit tyst idag, var är ni allihopa? Fruarna Helene & Någongång vet jag ju, men ni andra? Hoppas att det är positivt att ni inte är här iaf - att ni myser eller hittar på nåt kul :)

Själv är jag väldigt trött efter dagens sångprestation. Är alltid lika trött efter en vigsel. Det känns inte så ansträngande på plats, men jag inser vilken spänning och fokusering som ligger i uppgiften - annars hade jag inte varit så trött som jag är varje gång efteråt. Är jättenöjd med idag :) Det var ett härligt bröllopsgäng, de har nog en kanonkväll.

• Princessdiamond

ja jävlar vad väldans mycket stora förändringar det blev som det vart utlovat..

jag visste väl att de inte skulle kunna hålla sin deadline den här gången heller..

jet's face it.. har de inte kunnat det under flera års tid - så varför nu?

bt är verkligen VÄRDELÖST när det gäller detta!! *mycket irriterad*

• Fru Henax
    Natti natti på er allesammans!
  • Heleneli

HEEEEJ!!!!!!!!!

Sorry att jag bara försvann! Vi hade ett datorhaveri här hemma och var utan dator alldeles för länge! Sen började jag jobba och hade inte tid med BT....

Men nu är jag här, vad har jag missat? :)

Jag har saaaknat er!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2