Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
LKU, jag säger som Rosen och EL; STOCKHOLM TAR GÄRNA EMOT EN DALKULLA FRÅN VÄSTKUSTEN!
Tycker inte alls det låter "flummigt" utan spännande och lärorikt. Har själv inga som helst erfarenheter av något sådant men varför inte? Allt är värt att pröva på för att få hjälp!!!
Kan ärligt säga att det där med det "mediala" är fascinerande. Och lite skrämmande!
Men att i svåra stunder tala med någon utomstående (medial eller inte) som har ett helt annat perspektiv på saker och ting tror jag kan vara väldigt bra!
Hoppas så att gårdagens energidos fylls på ytterligare allt eftersom! Kram!
FruHelene, gulligt av din dotter! Och skönt att det gick så pass bra ändå som det gjorde i samtalet med henne!
EL! Rackarns seg magbacill du råkat ut för! Men inget svar från doktorn än angående proverna?
Bra det iaf. isf!
love U! Jag har gett upp mitt nyttiga liv... det går bara inte! Så nu har jag tid över att vara peppare till er andra istället! Tror det är en bättre lämpad uppgift för mig!
*go love U go love U go love U go love U*
Eurolady
*håller hårt och kramar tillbaka*
TACK goa lilla Eurostumpan, så fin. Håller med, allt som får en att må bra, är bra och viktigt, speciellt NU.
Tusen kramar till dig
Fru Henax
Tack söta Henaxen, jag tackar allra ödmjukast för "inbjudan"! Ja, det är lite skrämmande men samtidigt fascinerande med medial konsultation, men man får ha sunt förnuft och se helheten till det som sägs och sen inte bara "köpa allt" och tro att det blir så. Besluten tar ju JAG liksom, så det är ju ändå jag som styr. Men dom tankarna jag har nu ville jag ha lite "bekräftade" (hur dumt det än låter) på att jag inte är helt ute och cyklar!
Kändes i alla fall mycket mycket bättre efter samtalet med henne. Sen får vi se...
Just nu tänker jag mest på att i japanska språket betyder kris också möjlighet, TÄNKVÄRT!
Tusen kramar
LKU *varma kramar till dej* Låter som du hade ett bra samtal igen. Låt tankarna få ta tid. Förhasta dej inte. Du kommer att göra rätt. Du är omtyckt, duktig och värdefull.
Henax, kom igen nu tjejen! Du klarar det här, du kan ju inte ge upp REDAN!!!
Själv var jag så besviken imorse när jag vaknade till ytterligare en dag med snuva och halsont - jag som tre dagar i rad har velat komma iväg på veckans andra gympass. Men det är bara korkat när man har ont i halsen och känner sig hängig. Och jag vill inte riskera att förvärra något innan jag har avklarat kommande vigslar.
Men vackervacker uppmuntrade mig med att jag ju faktiskt har ätit väldigt bra hela veckan, även om jag bara har tränat en gång. Jag har ju faktiskt ätit frukt, grönsaker, kyckling, fisk, quinoa, vitlök och citron etc... men INGET vitt bröd, inga kakor, ingen glass, ingen pasta, ingen potatis, inget GODIS etc... Och det har han ju faktiskt rätt i. Och jag har ju åtminstone promenerat fram och tillbaka till/från skolan de dagar jag inte har tränat - plus att vackervacker och jag till och med tog en längre promenad igår kväll.
Efter den insikten känner jag mej faktiskt rättså duktig ändå.
Kan bara instämma med alla andra vad gäller barnfamiljen... usch, läskigt och ofattbart att sådant händer.
Euro, hur mår du nu?
love U, har du blivit nå bättre?
*stoppar om alla sjuklingar och bjuder på nyttiga teer samt citron- & ingefäravatten*
Men oj, ser att LKU hänvisar till japanska språket. *gömmer mig och viskar* Här på jobbet är det mycket Japan som gäller på många sätt.
Kikar på musmattan och ser japanska tecken för att ge ett exempel.
Nu är det dags för Wissman - heja heja!
LKU:
"Du vet väl om att du är värdefull,
att du är viktig här och nu.
Att du är älskad för din egen skull,
för ingen annan är som du!!!!!!"
Det är en sång som en vän sjöng till mig när jag var yngre... Satte sig som ett berg i min hjärna! Vet inte vem som har skrivit den.... Men det vet säkert någon i den här tråden.
Cantaton: Jo, tack.... Jag snörvlar på och har väldigt ont i halsen och i bröstet när jag andas. Har inte kunnat träna på ett par dagar och det känns! Cyklade med sonen till Coop idag, tar ca 5 minuter att cykla så det är inte långt.... Men jag var helt slut när jag kom fram och ännu mera slut när jag kom hem igen!
love U, låter som du ska ta det väldigt lugnt. Gör det.
"Du vet väl om att du är värdefull" är skriven av Ingemar Olsson, och ingår nu för tiden i tillägget till den svenska psalmboken, med psalmnummer 791.
Tycker själv väldigt mycket om den. Även verserna är väldigt fina.
Cantaton: Visste väl att någon skulle veta något om den!!