Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Välkommen tillbaka LKU!! *springa o krama*
Natti Singforlife. Själv har jag försökt sova i trekvart, men plågas av sån mensvärk, o har så många tankar i huvudet att jag inte får någon ro
Usch, jag somnade nog inte förrän 02.00 och hade väckarklockan på 07.40. Dessutom drömde jag mardrömmar. Ingen rolig morgon alls. Nu har jag tvättstugan...
Cantaton... samma som jag då! Somnade inte förrän klockan 2 och klockan ringde 06...! Ingen jättebra start på arbetsveckan... Men men, med lite kaffe och surfande på BT så är jag snart igång igen! Hoppas du också piggar på dig!
Kul att love U och Waterlily också hittat hit nu!!! Saknar fortfarande några men snart är vi nog fulltaliga igen va!?
Singforlife!
Tack söta gumms! Hoppas du fick sova skönt i natt och får en bra måndag. Ja, jag tyckte det med, att det är väldigt likt FL, fast i positiv bemärkelse.
Kramis
Cantaton
Hej Lilltjejen och tack!
*kramar om tillbaka*
Hoppas du också fick en god natt trots hemsk mensvärk, fy och usch, det är aldrig roligt. Har du några bra tabletter att ta eller hjälper det inte? Har hört talas om några amerikanska dundertabletter som ska hjälpa kanon, men skit, minns inte namnet nu... *tänker så det knakar* Får återkomma om det! Hoppas du somnade till slut i alla fall. Ha en bra måndag tjejen! Kramar
Fru Henax
Hej going!
Japp jag är med!
Men, var är Eurolady, anne och gurans?! Aja, dom kommer nog vad det lider...
Stackars Henaxen fick inte sova heller, var det något konstigt i luften i natt över Estockolmia eller vad är det frågan om, inga flickor fick sova?? Så kan vi inte ha det.
*ringer direkt till John B och ber om lugn och stilla ro inför ikväll*
Puss och kram
Förresten, finns inte den där söta rosa smilyen kvar?? Morr!!!
Fru Henax. Jodå, jag är relativt igång nu. Har ätit gröt (duktig flicka), tvättat två maskiner, bäddat sängen och läst på om det jag ska hålla presentation om imorgon (min grupp ska ses nu klockan 10 och lägga upp presentationen). Julia Kristeva... det var inte lätt att läsa hennes text må jag säga.
Har även fått in all diskad disk i skåpen. Lär väl vara helt slut i eftermiddag, med tanke på att jag inte är frisk heller, men jag har massor att göra, så det är bara att kämpa. Har ju latat mig (från skolan sett) hela helgen.
Waterlily, jag har tabletter. Diclofenac biter rätt bra. Jag har sluppit mensvärk sen jag började med p-piller (för ca ett år sedan), men den börjar komma tillbaka
Nu ska jag bege mej bort till skolan. Ha en bra dag allihopa!
Söt du är Waterlily
Cantaton
Detsamma flickan!
Ha en bra dag i skolan. Mitt tips är att äta mycket choklad i dag, hjälper mot allt
Kramar
Eurolady!!!!
anne!!!!
gurans!!!
WE MISS YOUUUUUU!!!!!!!
Och Rosen, where are you???!!!