Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Fru någongång.
*pustar ut*
*kramar om*
Hej tjejer!
Här har det varit en rätt lugn helg med en hel del friidrott (enbart tittandes dock! )
Love U: tack för omtanken! Jo, jag hade trevligt, men var rejält trött när vi skulle ut och käka middag på kvällen, så jag gick hem innan 9, men maken stannade kvar och kom hem strax efter 1! Det var ju hans kompis, så det var ju huvudsaken att han hade kul!
FruNågongång: GRATTIS!!!! Härligt eller ångest att fylla år?
FruHelenekl: Grattis till dig med! Ett år är inte illa! Min kusin gifte sig också för idag för ett år sen!
Alla andra: HEJ!!!
Måste bara avsluta med att säga två ord:
CAROLINA KLÜFT!!!!!
Jisses vilken kvinna! 7032 poäng!!!
Hon är ju helt fantastisk!!! Oj, oj, oj!!!
Uppdatering;
Läkarna säger att det ser mörkt ut (han ligger inne igen) o att han verkar ha gett upp
hans kämpaglöd har slocknat o han orkar nästan inte prata eller nånting
Förut fick sa han med svag röst att det här är det värsta han upplevt i hela sitt liv, han har aldrig mått så dåligt som idag
De ska göra en Magnetröntgen, Balanstest, Kognitivtest och Gastroskopi imorgon
Magnetröntgen; man ser om det finns några förändringar i kroppen
Balanstest; Ser om det finns nåt virus på balansen som orsakar yrseln o kräkningarna
Kognitivtest; de ska göra ett test som visar på personlighetsförändringarna o minnet som inte är som det ska
Gastroskopi; De går ner med en kamera i magen för att se om det är nåt där som inte är som det ska
Det känns jättetungt nu. Jättetungt pga att de inte vet vad det är, att de inte kan ge medicin förrän de vet, att han är skinn o ben, att han har gett upp, att han mår som han gör......allt är jättejobbigt nu
Han pratade om araber o att de skulle raka hans huvud förut! :-0 han svamlar o upprepar saker när han orkar prata
/förtvivlad
ps.. tack alla ni söta som gratulerat på vår ett-årsdag.. ds
pss... jag är ledsen att jag inte kommenterar så mkt om det ni andra skriver, jag läser o registrerar men jag har inte kraft att kommentera allt. ber om ursäkt för det o lovar ta igen det när allt känns bättre. just nu är läget väldigt illa o ingen vet hur detkommer gå pss...
FRUhelenekl
Absolut ingen fara lilla vän. Så hemskt och sorgligt med din pappa gumman. Känner så MED dig. *håller alla tummar och tår att det vänder, även om det ser mörkt ut*
Massor av kramar
LKU: tack så hjärtligt för den varma kramen
FRUhelenkl
Önskar man kunde göra något för dig men har så förbannat begränsat med energi själv just nu. Här är det ja, som det är. En dag i taget och jag gissar att det är lite samma för dig. Usch, det kan inte vara meningen att det är DET HÄR som ska föreställa livet? Sån jäkla oro och ångest i kroppen att man tvungen ta en drink för att palla med att gå och handla lite och när den börjar verka, först DÅ känns allt någorlunda. Näe usch och fy. Jaja, det är ju inte så varje dag i alla fall, bara emellanåt, jaja, allting ordnar sig väl hur tungt det än känns nu. Men blir inte jag prinsessa i nästa liv, då j**lar!!!
Skickar stärkande kramar från en ledsen famn till en annan, men kanske kan god energi ändå komma utifrån det. Vi får hoppas det. Tänker på dig gumman.
LKU: jag själv brukar säga att "jag måste varit djävulens dotter i mitt förra liv" med tanke på all skit......ja du vet ju det mesta.
som vi har sagt förut när vi pratat; vad har vi gjort för fel???
Jag tar ingen drink men ist ångestdämpande som gör mig dåsig. Har helt tappat matlusten o börjat gå ner i vikt jag med. Det är iofs bara bra men inte pga inre stress
Jag sänder lika mkt kramar tillbaka till dig söta U
*kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam*
FRUhelenekl
Tack lilla vän. Ja, i såna här lägen när det känns så j-a tungt får man ta till vad helst som fungerar. Jag tror ibland att kroppen kräver det också för att orka, man är ändå så medveten om att det bara är tillfälligt så so what om man röker 100 cigg på en dag JUST NU? Näe, överdrivet, men ja, du fattar. Någon högre makt vill tydligen utsätta en för ALLA prövningar som finns i detta liv kan jag känna. Vem vet, kanske du och jag ska bli lärare av något slag i nästa liv? LIVS-LÄRARE kanske? Näe, inte vet jag. Men som sagt, en dag i taget så ordnar sig det väl.
Stora famnen!
hmm.. känns som att läsa mina egna tankar när jag läser era inlägg.. :o
fruhelene *kramar om*
så ledsen för det här med din pappa!!
*vinkar o skickar kramar till alla som behöver efter underbar dag i skärgården!*