Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Fru Henax: Du är välkommen!!
Någon mer som vill komma??
FruHelenekl: Hur är det med din pappa??
*love U till Cantaton, love U till Cantaton, var är du flickan??*
Börjar allvarligt att bli lite orolig för henne!! Någon som vet något om henne??
*ställer mig utanför love Us dörr och väntar på att dörren ska öppnas så jag kan springa in och äta av den underbara maten*
Något som är trist med att vara lite dålig i magen och bara kunna äta max en halv portion av något: Jo, mat verkar fortfarande gott, kan fortfarande bli sugen på olika saker, men jag orkar inte äta det!! Tänk er! Eurolady, kan inte få i sig god mat!
Fatta traumat!
Anne, låter skönt att få lite ledig tid innan längrebortistan nalkas.
FruHenax, har hittat en gnutta av min arbetsmoral, ska jag skicka över den till dig?
LKU: KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anne
*vinkar tillbaka och skickar massa kramar!!*
Eurolady
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!
Vill tacka er ALLA underbara vänner för att ni stöttar och bryr er om i alla lägen.
*knackar på hos love U jag med och undrar om jag kan få adda lite till bordet? love U nickar och ler sött så jag ställer fram...*
Kyckling-wraps,innehållande wokad kyckling, grönsaker, hot and spicy-sås. Guacamole i en skål och varm ost-dipp i en annan med tacochips till.
En back med kalla Ramlösa Smultron och Päron och Äpplecider. (alkoholfria givetvis så ALLA kan dricka)
Ställer också fram flera stora frysväskor innehållandes massa GB-favoriter....såsom:
Päronsplitt
Piggelin
Top Hat
88:an
Lakritspuck
GB Sandwich
Dajmstrut
Magnum-glassar (alla varianter)
m.m m.m
TACK ni underbara för att ni "lyfter" mig.
Ett stort fång med röda och gula Gerbera till er ALLA!!!
Hmmm, kom på att alla är väl på lunch nu, men vi kan ju ta picknicken som mellanmål kanske sådär runt 15 när det man börjar bli småhungrig igen
Nä, jag har inte fått nån lunch än (åt så sen frukost ) så jag hugger gärna in *tar för sig av en wrap*
Åhhh, titta vilka fina Gerbera som står på mitt skrivbord när man kom tillbaka från lunchen! Me love Gerbera!
*Hugger in på en Piggelin direkt*. Det är faktiskt något jag har kunnat äta under hela min sjukdom, även de första dagarna. Maken min, gullig som han är, köpte hem en hel låda åt mig för att jag på ett gott och enkelt sätt skulle få i mig lite vätska.
88:an är min!!! TACK, LKU! Den glassen satt fintfint efter i lunchpromenad i VÄRMEN?! Alltså varifrån kom det här toppenvädret?! Bådar gott inför helgen!
Förresten LKU... kan man få ta en Top Hat OCKSÅ?!
EL! Nej du! Försök inte! Har jag inte haft nån arbetsmoral hittills den här veckan så inte f-n vill jag ha någon NU! Hmmph, bli duktig en fredag klockan 13?!
Det går inte!
love U! Man tackar och bockar för (den påtvingade!) inbjudan! Ses sen då!
anne... 1 september är lååångt borta!
Spara en Magnum till mig!!!
Ok, Henax, då behåller jag väl den där gnuttan för mig själv! *satan, då kanske jag måste jobba lite nu!*