Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Sh*it vad sjukt trött man kan vara ibland!! Somnade i soffan efter middagen igår vid 8 och sov i en och en halv timme. Sen kunde jag givetvis inte somna på kvällen. Och eftersom energinivån redan är superlåg beroende på ringa matintag den senaste veckan så finns det inte mycket energi att jobba på idag!
Försöker läsa lite papper, men det går inte bra, kan jag säga!
FruNågongång, låter som ni planerat ett suveränt 60-årsfirande för päronen. Hoppas du mår bättre nu förresten.
LKU, hur är det, gumman? Du saknas mig!!!!
*love U till LKU... love U till LKU... var är du?? *
Skulle ni kunna göra mig en tjänst?! Kolla runt omkring er, under stolar eller i kakburkar, och se om ni HITTAR MIN ARBETSMORAL!!!!!!!!!!!!
Jag har så sjukt mycket att göra... men får fan ta mig INGENTING gjort!
Orkar knappt ens ta mig ut i fikarummet och hämta glass och kaffe... Och DÅ är det illa!
Skrev för en timme sen en lista på vad jag MÅSTE göra IDAG! Har hittills inte bockat av nånting... ärligt talat vet jag nog inte ens var jag lagt listan?!
Och till skillnad från Eurolady kan jag ju inte skylla på att jag varit sjuk och därför är orkeslös! Eller... kanske är jag lite snuvig?!
Näe. Inte.
Ropa gärna om ni hittar min arbetsmoral nånstans så kommer jag (troligtvis) och hämtar upp den...!
Hej vänner.
Ville mest skicka kramar och tacka för er fina omtanke. Livet är väldigt jobbigt just nu, men jag försöker tänka att det finns positiva saker att se fram emot och leva för, men det går väldigt upp och ner. Lugn ena stunden och jätteorolig nästa. Men, när det är en bra dag försöker jag fokusera och använda energin till att konkret förbättra läget. Orkar inte berätta vad som händer och sker just nu, men tackar allra varmast från mitt hjärta för att ni är så otroligt fina människor och underbara mot mig. Det ger mig energi att läsa era fina hälsningar. TACK ALLA.
Miljoner kramar, LKU
gurans
Stort grattis till lilla prinsessan. Även om jag mår som jag mår just nu, så är jag verkligen glad för er skull och det är så skönt att höra att allt gått bra och att hela familjen mår bra och är hemma. Ska erkänna att jag var väldigt sugen på att ropa ut nyheten här i tråden när jag fick ditt sms i måndags men så behärskade jag mig och tänkte att det är roligare för dig att få berätta själv. Det hade jag själv tyckt, men ja du vet, man blev trots allt lite ivrig och så tycker jag det är så roligt, för DU är verkligen en toppenvän.
Famnen med kramar, LKU
LKU!!! Underbart att se dig här. Vi finns här för dig närsomhelst. Tusen kramar.
Håller på att fixa lite hemma men skall snart gå och lägga mig att läsa lite. Imorgon kommer mamma och pappa och äter frukost med mig och sedan skall vi flanera lite i staden.
Hoppas du mår bättre eurolday idag.
heleneli. väntar fortfarande på del 2 :)
och vart är cantaton??
hur gott såg inte detta ut då ??
www.tasteline.com/default.ns&intChannelID=&lngRID=8641&tlfo=0
Hoppas länken funkar.
det blir det till frukost imorgon :)
Nu kom sambon hem med 3 datorer.. han skall sitta uppe ett antal timmar till och börja med import av deras system till ett sjukhus i danmark. Och det kan ju självklart bara göras på natten då det är stängt.. Tur att vi har flera rum så jag kan stänga in mig och sova i sovrummet annars hade jag haft svårt att sova.
kram alla
Kram LKU! Om du vill höra av dig lite mer enskilt så är du jättevälkommen att göra det också!
Godmorgon alla!
Undrar just varför min hjärna går på femte växeln på morgonen? Det gör det lite svårt att somna om när jag vaknar. Har hunnit plocka undan i köket, laga frukost och köra igång tvättmaskin. Det är ju galet. *gal som en tupp*
Önskar alla en dag med åtminstone en glad överraskning eller att något positivt händer som var oväntat.
Fru någongång.
Tack för uppmuntran min vän.
Tusen kramar tillbaka.
anne
Tack kära anne, det betyder massor ska du veta. KRAMAR