• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru någongång.

Usch vad gnälligt det där lät. Det är ju bara en fis i rymden mot hur andra har det..

• Eurolady

*pustar ut och torkar svetten ur pannan*

Äntligen färdig med blogginlägget om bröllopsresan! Det är ett lååååååångt inlägg, men fick nog med det mesta. Och så en liten bild förstås. Bilder på hemsidan får nog vänta lite.

CSI: Jo, i sista avsnittet förra säsongen fick Grissom nåt erbjudande om att vara gästföresläsare (har jag för mig det var) vid nåt college eller liknande i 4 eller 6 veckor. Han tog tjänstledigt, sa hej då till alla (lite speciellt till Sara) och åkte iväg i slutet. De andra i CSI-gänget spekulerade, pga hans sätt att säga hej då, att han inte skulle komma tillbaka. Sara sa till honom att de skulle ses om 4 veckor, men jag har för mig att han hade nåt tveksamt över ansiktet. Så vi får väl vänta och se. Men jag hoppas verkligen inte att han försvinner, blir liksom inte samma sak då. Och den här nya som dök upp idag verkar ju rätt tråkig, men med intressant bagage. Hmmm, fortsättning följer nästa vecka!

• love U

Eurolady:
    Tack för uppdateringen!! Tycker oxå att det vore tråkigt om inte Grissom kommer tillbaka! Som sagt.... det är inte riktigt detsamma utan honom!
    Och vad jag kommer ihåg så fick väl äntligen han och Sara ihop det mot slutet... eller??

• Eurolady

Men vad är det som händer här?!?!?!?!?!?!?! Inte ett endaste litet inlägg på hela dagen, inte ens ett hej från en morgonpigg Rosenhaga?!??!?! Oj, oj, mår alla bra?

Själv har jag haft en något mer produktiv dag idag än igår. I alla fall fram till ca 2 då en kollega kom ner och lite lätt frågade hur vårt bröllop hade gått och sen berättade att hon precis hade förlovat sig och skulle gifta sig nästa år! Då blev det genast en massa snack om bröllop, tips, idéer, förslag och jag erbjöd mig glatt att hjälpa till med vad hon helst vill! Så gick det visst en timme med sånt prat väldans snabbt!! Och nu är det snart dags att gå hem!

Tror jag ska åka in till stan när jag har kommit hem och byta några rödvinsglas mot ett vitvinsglas och 4 champagneglas. Vi fick alltså 14 rödvinsglas , men känner att det nog är lite roligare att ha 6 rödvin, 6 vitvin och 4 champagne. Så får man köpa till lite mer sen, det brukar ju vara reor på sånt lite då och då (såg faktiskt just de här glasen till nedsatt pris bara en månad innan bröllopet) Sen vankas det middag, men vet inte riktigt vad det blir idag. Tror det lutar åt kyckling.

Och jag kan nästan lova att jag ska få upp lite bilder på hemsidan idag från bröllopet. Får lite för mycket frågor om det för att det ska kunna ignoreras längre. Plus att det ska bli rätt kul. Fascinerande att man inte kan titta sig trött på bilderna!

Förresten love U, jo, Sara och Grissom fick ihop det i slutet av förrförra säsongen, men i förra säsongen fick man inte se hur det utvecklades, förutom vissa blickar, konversationer osv som man kunde tyda på att något fanns mellan dem. Ska bli spännande att se utvecklingen ...

• Bröllopstokiig

Välkommen tillbaks Eurolady!!!:p:p:p Ni verkar inte ha haft det helt fel. Jag är inte aaaalls avis.... nädå. O inte på dig heller Love U... *ljug, ljug* :D:D:D:D

Tack för alla gratulationer!:D Ni är för söta:p:p:p Jag har tyvärr inte vart inne här på ett bra tag så jag har inte svarat på dem...
    Har jobbat ett par veckor efter semestern men detta är dock min sista vecka innan jag går hem på mammaledighet. Jag har jättesvårt att fokusera mig just nu så de är nog glada att slippa mig här ett tag:D:D:D

LKU: Hoppas att solen skiner ordentligt på dig idag:) Och att du kanske sitter där på balkongen med en rosa paraplydrink och en schysst bok.

Henax: Läget? Allt bra med dig?

Fru någongång: Hur går det med magen? Hoppas att du får må bra!

Näpp, nu ska jag hem från jobbet och sätta mig ute i solen. :)

Ha de gott alla goa tjejer (alla nämnda och icke nämnda!)!:p:D:p:D:p

• Fru någongång.

Gurans: Jotack jag mår bra.. Den första känslan har lagt sig och nu känns det nästan som vanligt igen eller inte som vanligt men det tar ju ett tag innan de riktiga gravsymtomen kommer. men magen är svullen och för första gången har jag lite större bobbisar :) Men jag är vansinnigt trött på eftermiddagarna när jag kommit hem.

Skulle cykla till jobbet idag , men nej då har någon punkat min cykel :( och jag är värdelös på laga cykel.. får bli till helgen.

Ja vaf gör alla idag? några har kanske ff semester? Det var länge sedan cantaton var hemma. Skönt för henne med avkoppling och nedstressning i sommar.

Såg precis på extreme homemakeover. Och hur amerikanskt det än är så gråter jag likförbaskat varje gång.

• Eurolady

Hej hopp!

Gurans, härligt att se dig igen. Kan verkligen förstå att du har liiiiite svårt att koncentrera dig på jobbet just nu!

Fru Någongång, jag är också en sån som gråter åt alla amerikanska filmer och TV-serier. Man vet att de vill att man ska gråta, och jag bölar som ett litet barn!

Trist med cykeln, förj...igt att folk gör sånt!

Kan meddela att vi nu lagt upp bilder från vigseln och festen på hemsidan! Så det är bara att gå in på karinochjohan.weddingannouncer.com/ och klicka på fotoalbum så kan titta och beundra!

• Rosenhaga

Hoppsan, jag var så morgonpigg att jag inte vågade skriva något här. ;)

Tjo, på er - börjar bli lite trött nu så sov så gott.

• Fru någongång.

Eurolady. Vilka fina bilder :) Vigselförättaren verkade ju ju riktigt häftig :) Ni var mkt vackra båda 2 och festen verkade ju varit mkt rolig. Tänkte på de dansanta herrarna :)

Nej nu skall jag sova. Kram på er alla ute i det långa landet

• Rosenhaga

Eurolady,

Läckert, läckert! Härliga bilder av en fantastisk dag.

Morgon alla!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2