Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Fru Henax
Inte vara ledsen lilla du...
*budar över megastor påse med lösgodis till sötaste Henaxen*
Förresten, har du hört något när PB börjar igen? Var inne på tv3:s sida och rekade men ingen info fanns där, fast detta var förstås några veckor sedan.
på dig!
Eurolady
Tusen tack söta vännen min LOVE
Uppmuntran är GULD värt just nu.
och kram och TACK för att du påminde mig om säsongspremiären av CSI!! Vilket "gäng" är det som är först ut?
Ha en mysig kväll Eurofrun
TACK, LKU! Sitter himla fint med en massa smågodis efter morgonens tandläkarbesök!
Jag tror (har också rekat) att PB kommer tillbaka i... OKTOBER?!?! Va?! Hur långt som helst dit...
Men iofs, den som väntar på nåt gott... NEj, åt h-lvete med fåniga ordspråk! GE MIG SCOFIELD NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*suckar belåtet och klappar mig på magen*
Har nu kommit hem från första arbetsdagen som nygift och ätit en delikat middag bestående av Spaghetti och köttfärssås på våra nya pastatallrikar Rosenthal "Jade". Lustigt att det kan vara ännu roligare att äta när man gör det på snygga tallrikar!
Ska sätta mig och blogga lite nu och försöka lägga in lite bilder på vår hemsida, både från vigseln, festen och bröllopsresan. Återkommer när allt är uppdaterat!
LKU, det är ju min favvo som börjar idag, orginal-CSI med Las Vegas-gänget! Me love Grissom!!!
LKU, förresten, du har mail!
Eurolady: VÄLKOMMEN HEM!!!!
*bockar och niger för den enastående EL som inte bara har suttit och läst ikapp allt i 40 minuter utan dessutom kommenterat allt!!!!!!!* Helt otroligt!!
Skönt att höra att du har haft det bra!
Vi hade det helt underbart i Vegas... Det är precis så galet som man ser på TV och lite till! Mycket människor, mycket bilar, mycket lampor... Helt enkelt mycket av allt!
Vi var inne på de flesta hotell som finns på strippen. Helt otroliga!
Det var väldigt hett!! Ca 40-45 grader varmt och en luftfuktighet på ca 20%!! Så det räckte med att man gick utanför dörrarna så svettades man! Och för min del var det lite för varmt men man ska inte klaga för mycket!! Men som en taxichaufför berättade för oss... Man går från huset med AC till bilen med AC till affären med AC osv.... Man är inte ute så mycket! Undrar hur deras barn klarar sig när de är på förskolan.... Här i Sverige är det ju så viktigt att barnen är ute minst en gång om dagen!! Jajajaja....
Vi var på en baseboll-match en kväll... Helt otroligt! Att se alla dessa människor stå upp och höra den amerikanska nationalsången spelas var en upplevelse utan dess like! Jag rös i flera minuter efteråt!!
Människorna var väldigt trevliga! Gick vi in i en klädaffär så kom de fram och presenterade sig med namn och sa att om man behövde hjälp så var det bara att säga till!! SERVICE!!
Ja, det var en resa vi verkligen kommer att minnas!! Nästa gång vi reser till USA så blir det nog till Kalifornien!
Nu måste jag ha lite kaffe!!
Puss och kram
Love U, härligt att höra om er resa! Ni verkar ha haft det underbart ni med!!
Själv är jag förbannad just nu!!! Hade suttit och börjat blogga, och skrivit ett inlägg om vilka presenter vi hade fått (tur att jag inte skrev om bröllopsresan!) och när jag skulle lägga in en bild, så ville den inte det. Så jag försökte spara inlägget och då bara bröts uppkopplingen och nu kommer jag inte in på bloggen!!!
ARRRGGGGHHHH!!!!!
Nu måste jag bergis skriva om det inlägget och vem vet när man kommer in igen! Blir galen! Vill ju blogga nu!!!
Får väl försöka lägga in lite bilder på hemsidan så länge ...
AHHHHH, nu lyckades jag skriva, få in en bild , spara och publicera!
Så, nu kan jag försöka mig på att skriva om bröllopsresan!
Eurolady:
Jag måste ha missat lite i CSI...
Var har Grissom tagit vägen??? Det är ju ingen riktig CSI utan honom och Sara!!
Försökte kolla på din blogg El, men kom inte in! Försöker senare *hoppet är ju det sista som överger*
Tänkte precis samma sak. Vart är Grissom?? Kanske är på semester ;)
Kul att läsa din blogg Eurolday, fina glas ni fått.
Fick ett jäkla getuingstick igår på underarmen, och idag sä ser det förjäkligt ut. allldeles rött och svullet och ont.. Är det inte bättre imorgon så skall jag ringa doktorn, läste det någonstans att har det inte blivit bättre på 2 dtgn skall man kontakta läkare..
åter till csi..