Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Tack underbara ni! Det betyder massor att få en kram *puss på er*
Hej Flickor!
Har inte tittat in på ett par dagar, har legat totalt däckad ett par dagar i nån influensa (behöver inte gå in på detaljer här ) och inte orkat göra mycket mer än byta kanal på TV:n. Har inte ätit ordentligt sen i onsdags kväll så energinivån är minst sagt låg just nu. Ska försöka peta i mig lite pasta och tomatsås snart, får se om jag får behålla det. Maken min var också gullig och köpte kantareller så jag ska få kantarellmacka, min favvo!
Tack för alla snälla kommentarer om våra bilder! Ja, man kan säga att entrén på laxtrappan var en höjdare! Man har hört många kommentarer om den efteråt, eftersom i princip ingen visste om den.
FruHelenekl, stackare! *kramar om hårt* Hoppas din pappa får diagnos snart och kan påbörja behandling snabbt.
Nu ska jag nog uppsöka soffan igen. Är helt slut efter att ha duschat och bytt lakan!
Hur går det för din pappa, FruHelenekl?! Hoppas innerligt att han är bättre! *kram*
EL, det där låter inget vidare! Hoppas du kryar på dig och att kantarellmackan är/var god!!! *kram*
FruHelenekl: Mina tankar är med dig och din pappa! *kramar om*
LKU: Tror du att du kan anropa Challe så att han kan hämta upp oss så att vi kan åka till Helene och stötta henne???? Han borde väl vara tillbaka från semestern nu??!!!
EL: Krya på dig nu FRUstumpan... Vi svänger förbi dig med lite smått och gott, lite tidningar och en massa doftljus så att du kan slappna av ordentligt!!
EL, Fru Henax o love U; ni är helt underbara! TACK för omtanken, jag log till o med när jag läste om att ni anammade Challe
KRAM
Fru helenekl. *Kramar om* Hoppas att ni fått mer klarhet i hur din pappa mår.
Eurolady: Hoppas du mår bättre nu, låter inget kul att inte äta på flera dagar.
LKU: Hoppas du mår bättre och att vi snart får se dig här igen.
Love U: Är du tillbaka på jobbet efter semestern eller är det första dagen imorgon?
Fru henax: Hur gick det med övertalningen om att tapetsera om?
Princess: när skall du göra tatueringen?
Rosenhaga: Hoppas det går bra på jobb och att du fått lite vila också.
Anne: Hur har du det? semester eller jobb?
Gurans: Hur känns det att inte behöva gå till jobbet imorgon? :) Spännande. Hoppas den håller sig kvar en liten stund till så du får vila och ladda upp :)
Nu tror ajg kommit ihåg alla som skrivit de närmsta dagarna iaf. Annars skäms på mig.
Helgen har varit full av aktiviteter, i fredags åt vi middag hos sambons föräldrar och berättade även den glada nyheten :)
Igår var vi på kräftskiva nummer 2. denna gång fejkade jag med vatten i en ölburk, ingen som märkte något. Och vi vill inte berätta för flera nu förens efter v.12.
idag skall jag softa och försöka mota tillbaka en begynnande förkylning.
kram alla
jag vet inte än..
han är fullbokad till slutet på september, så det blir väl i slutet på oktober för min del =/
nu bär det av mot borås :D
lillebror fyller år..
ha en bra dag alla
Tack mina vänner för att ni önskar mig så gott!
Känner mig bättre idag, men eftersom jag inte har ätit ordentligt sen i onsdags är energinivån enormt låg idag. Maken min drog ut mig på en mycket långsam promenad i en och en halv timme, sen var jag helt slut och sov i två!
Nu ska jag snart försöka äta lite potatis och majskolv och lägga på mig lite energi inför imorgon. Skulle verkligen behöva gå till jobbet då, men med tanke på hur slut mitt huvud är idag så får vi se hur det blir med det.
FruNÅgongång, tack för alla tips hur man döljer graviditet. Är ju inte där riktigt än, men tanken har slagit mig hur sjutton jag ska lyckas dölja det eftersom jag i princip aldrig säger nej till ett glas vin eller en öl och inte heller har en bil att köra. Så jag försöker samla på mig användbara metoder redan nu.
*skriver ner 'vatten i ölburk' i min hemliga bok*
Nä, nu ska vi nog gå och titta till tvätten. Håller på med sånt ikväll också och jag försöker hjälpa maken så mycket jag orkar.
Eurolady: Varsegod :) slit dom med hälsan. Jag är också en som sällan tackar nej till vin eller öl. och att man käkar pencelin kan man ju typ bara köra 1 gång :)
Idag har jag varit huslig. lagt in egen gurka som vi skall ha att mumsa på i höst på leverpastejen :) Får se om den blir bra.