• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • gurans

Gomorron på er alla!

Hoppas att ni har fått en fin start på morgonen!:p:D:p:D:p

Eurolady: Villka fina bilder!! Ni var sååå fina!! Och vilket fint väder ni hade! Härligt! :D

• LKU

God morgon flickor!

gurans, åh lilla vännen, roligt att se dig här!!! Förstår dock att det är svårt att koncentrera sig på jobbet, men EN vecka kvar bara, sen... Mja, rosa paraplydrink var det kanske inte, men kanske rosa lipgloss och en god bok
    Ta hand om dig lillstumpan! och kram

Eurolady
    *rusar till hemsidan* !!!!!!! Återkommer... och kram!

Hoppas alla rara flickor har en bra onsdag. Kramis

• LKU
    FRU Eurolady

Jaha, då sitter man här och stortjuter på onsdagmorgon då... Amerikanska snyftfilmer, visst, lipar alltid jag med, men det blir ju liksom "niagarafallet" när det är på riktigt och med en sån fin vän. Eurolady, ååååhhh vilka helt underbara bilder. Ni var så fina!!! Tycker verkligen du lyckades kanon med både håret, klänningen och smyckning. SÅ FINT!!
    TACK söta du för att man fick ta del av era härliga bilder denna stora dag.

Massa kramar

love U
    Verkar som ni haft en toppenresa, gud så härligt min vän. Skönt att ni är hemma välbehållna igen flickan, förlåt FRUN
    Massa kramar
  • Eurolady

Tack alla snälla för att ni tittat in på vår hemsida och för att ni gillar bilderna! Kommer kanske upp lite fler bilder varefter vi får de från våra nära och kära, vi får se!

Idag var det riktigt, j...a segt att ta sig upp ur sängen och till jobbet! Känner mig inte helt frisk (men inte heller tillräckligt sjuk för att vara hemma) vilket späder på tröttheten, men satan vad segt det är! Vill att det ska vara helg nu!!! Tur att man ska träffa trevliga kompisar ikväll och käka middag och snacka skit. Så har man i alla fall nåt roligt att se fram emot.

Men åhh vad jag längtar till sängen och min makes härliga famn ...

• Fru någongång.

Hallå här inne.. Hur har alla det idag? Här är det bra, har ätit middag med mina bröder och svägerska och min kusin. Mkt trevligt. Hon hade lagat massa god mat både wookade grönsaker, ginger chicken, och egna vårrullar. och kanongod chokladkaka.. Inte undra på att min bror lagt på sig några kilon nu :)

Men på fredag åker dom tillbaka till filippinerna, känns så sorgligt. Kanske får ses nästa år, men jag får flyga fram till januari sedan är det stopp. känns så skumt att kanske inte ses på över ett år :( Tur att det finns e-mail och skype..

nej nej om man skall sova lite, imorgon är det tidig dag.

sov gott alla

• Rosenhaga

Hoj på er! Nu bär det av några dagar på jobb igen men vi ses när jag är tillbaka.

Ha det gott! :)

• LKU

Rosenhaga
    Sköt om dig min vän! Ses om några dagar då. Kram

• love U

gurans: Bara jobba en vecka till och sedan mammaledig!! Nu blev jag avundsjuk... Vill gärna vara hemma med mina barn men vill inte ha smått igen... Det räcker så bra med de två bävrarna jag har!!
    Vilket datum är du beräknad till? Måste ju hålla lite koll så att vi kan heja på när det är dags....

EL: Men jisses vilket vackert brudpar... Och musik på hemsidan!! Imponerad!! Klart jag var tvungen att grina lite!! Sååååå vackert!!

LKU: Hur är det gumms??? *kramar om*

Henaxen: Vi får ladda hem lite PB och dra igenom förra säsongen till nästa börjar!!

FruHelenekl: Hoppas allt allt ordnar sig! Tänker på dig!

Princess: Snyggt med tatuering i nacken! Har inte riktigt hängt med... Vad ska du göra! Jag ska snart boka tid!

Frunågongång: Hur är det med getingsticket?

Cantaton: Love u ANROPAR CANTATON!!!!!!! VAR ÄR DU, FLICKAN???? *saknar*

Rosenhaga: Ha det gott själv!! Vi ses snart! *kram*

Usch, nu gör jag så här igen som jag har lovat mig själv och er andra i denna underbara tråd.... Att skriva meddelande till en och en.... Jag kan ju inte hantera det så jag fattar inte varför jag ger mig på det!! Men nu har jag gjort det och då får det bli så här!! Men från och med nu ska jag inte göra så här!!!

Sov gott alla underbara var ni nu än är!!! Puss och kram

• Princessdiamond

som det ser ut just nu blir det mitt namn (kinatecken) :)

• Fru någongång.

Kul att du bestämmt dig för tatueringen princess.

Inga inlägg på hela dagen alls ??? Men det är ju fortfarande semestertider och dylikt.

Ville bara önska er alla en underbar fredag och trevlig helg.

kram

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2