• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Rosenhaga

Men då! Den andra affären jag gillar hade också lagt ned. Hmpfffff.

Nu blir det trist med trikå från XLNT istället. Är lite glad i alla fall för jag hittade digitalkameran med en massa bilder i och lyckades ladda ned dem i datorn. Sedan verkade det som att kameran har gett upp att ta nya foton så jag "måste" kanske köpa en ny. Oj, vad trist. *håller fingrarna i kors bakom ryggen*

• LKU

Rosenhaga
    Nämen vilken dunder-osis, två favvoaffärer borta på samma dag??
    *kramar om*
    Men flickan, är helt säker du blir hur fin som helst i trikå från XLNT
    Kul med kameran förresten, alltid nåt!
    Kram

• Rosenhaga

Hittade faktiskt en kjol på en annan KappAhl nu på em som kanske inte riktigt är "somrig" som jag ville men den är i vart fall i naturmaterial och inte svart. (Jag svettas som en bäver i Sahara när jag har kläder av syntetmaterial.)

Har köpt fön också - sicken dag!

Ha en trevlig kväll, allihop.

• Rosenhaga

(Ja, kjolen var av trikå.) *ler till LKU*

• Fru någongång.

Tråkigt med affärer som lägger ned. Men skönt att du hittade något annat. Hoppas 40 års festen blir trevlig.

Bidde ingen gurka idag. Blev lite thigt med tid. Eller rättare sagt jag släade istället :)

Ikväll skall vi äta kräftor med några kompisar. Får se om jag kan mörka mitt nya tillstånd, eller om vi berättar fär dom ..

Hoppas alla får en trevlig kväll.

kram

• LKU

Rosenhaga
    *ler tillbaka*

"Jag svettas som en bäver i Sahara när jag har kläder av syntetmaterial"

Du är så rolig Rosen, skrattade gott åt din metafor
    Ha så skoj på festen nu i nya kjolen, klart du kommer vara snyggast på festen, det vet jag! KRAM

Fru någongång.
    Ha så skoj på kräftskivan vännen, spännande se om någon lägger märke till något...att du inte dricker menar jag.
    *fniss* Ha en mysig och GOD kräftkväll!
    Älskar kräftor, mums.
    Kramis

• Rosenhaga

Morr'n på er!

Fru någongång - att mörka på en kräftskiva låter som en utmaning utan dess like - hur gick det?!

• Fru någongång.

Jodå det gick bra, drack päronmer och det har ju en viss liknelse med vitt vin så det reagerade ingen på

Men sedan skulle dom börja leka med en alkomätare och jag då fick det fina resultatet 0,0 :) Men ingen tänkte på det då. Men när det bara var vi och våra närmaste vänner kvar så kunde inte sambon hålla sig utan var frågade om dom inte undrade varför jag inte drack någon alkohol under kvällen. och då gick det upp et ljus :) sedan pratade vi bebis hela natten, hans tjej fick mamma blick i ögonen direkt och började prata om att hon ville ha bebis, så nu har vi satt igång något :)

Kräftorna vi åt var fantastiska :) Småländska kräftor på hink. super gott. och det som känns bäst idag är att jag inte mår dåligt .. sambon ligger och vrider sig i sängen. Så det är nog trots allt inte kräftorna man blir dålig av på kräftskivor ;)

Nej nu skall jag äta frukost och sedan träffa mina kusiner på djurgården.

Hoppas alla får en underbar dag. Kram

• Rosenhaga

Fru någongång,
    Det låter som en jättetrevlig kväll och då blev det att ni valde att berätta det och inte att det var någon förflugen kommentar angående dricka eller ej. Kul!

Vi åt också de där småländska på hink för någon vecka sedan och de var verkligen jättegoda! Läste sedan i något kräfttest att de ansågs vara de godaste så då vet vi vad vi köper nästa gång det är dags för kräftor. Nog blir det en gång till i år? :)

• Fru någongång.

Ja en eller 2 gånger till blir det nog :) Men dom är dyrare i år än vad dom brukar vara. Men det är det värt.

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2