• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

anne
    TACK vännen! Ja, gud va skönt det är med riktigt bra vänner. Det beror ju förstås på vad det gäller, men jag känner mer och mer att det räcker med att prata ut med en eller två av ens bästa vänner, sen har bördan lättat lite liksom och man vet att man kan ringa dom om man blir ledsen eller så och få stöd. Förr om åren var jag sådär att jag tvunget måste babbla med alla, familj och vänner, om jobbiga saker, men nu orkar man inte riktigt. Måste spara på energin känns det som. Varför jag inte berättar mer om saken här. Mm, kanske man lärt sig något under åren som gått ändå?? Och man inte BARA är gammal kärring... utan KLOK och gammal kärring??
    Tack anne, du är toppen! KRAMAR

• Fru Henax
    Hoppas alla har en härlig kväll i det varma vädret!
    Antar att Anne har det väääldigt skönt i solen på Sthlms Stadion!

Själv är jag nu "tvungen" att gå IN nu... "Måste" ju sätta mig framför TVn och kolla på friidrotten! Heja Sverige!
  • Fru någongång.

Söta LKU..Hoppas det känns lite bättre nu efter ditt prat med bästisen. Och ventilera hur mycket du vill med oss när du vill, vi är här föär att lyssna och ge stöd.

Kram

• LKU

Fru någongång.
    Tusen tack lilla vän, blir så rörd och glad av att läsa dina fina ord.
    Massvis med kramar till goa dig.

• Rosenhaga

Inser att jag har missat allt som har med DN-galan att göra. Nåväl, det har aldrig riktigt intresserat mig med sport sedan Stenmark svischade nedför backen.

Minns ni hur Sverige stängde när Ingemar åkte? I skolan blev det uppehåll i lektionerna och alla fick gå till aulan och titta eller så släpades en tv in i klassrummet så att vi skulle kunna följa nationalklenoden när han gjorde sitt "De e bare å åk". Då var det kul med sport!

• Fru Henax

Men! Jag glömde ju gratulera gurans när jag var inne igår!! *skäms*
    Får bli ett GRATTIS I EFTERSKOTT nu istället!!! Hoppas din dag var bra på alla sätt!

• anne på grönkulla

DN-galan var finfint - flera roliga svenska prestationer att jubla åt - tyvärr satt vi inte på solsidan 8vilket vi brukar göra) men i gengäld såg vi längd o 3stegstävlingarna desto bättre!

• Gabbies

Våran lokaltidning har en sångtävling där man ska tolka valfri Gessle låt så kan man vinna biljetter till hans konsert här i Västerås. Jag är en av fem finalister och skulle bli superglad om jag vann så snälla hjälp mig att vinna! Det är upp till läsarna vem som vinner, jagär bidrag nr 3 och man sms röstar på nummer 726 80, skriv VLT (mellanslag) GESSLE 3. Tävlingen pågår till torsdag kl. 17
    Mer info på www.vlt.se/artikelmall.asp

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2