• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • helenekl

FRU heleneli: så fina ni var!:)
    jååtegrattis o välkommen in i klubben!:D

• LKU

gurans
    Hej söta sommarblomma! Är du tillbaka i stan eller kvar hos föräldrarna? Var du än är så hoppas jag du har det toppenskönt och ligger i hammocken och läser härlig bok och dricker hemmsgjord flädersaft

Fru Henax
    Superimpad av egenhändigt fixad biltvätt!!! TUMME UPP för Henaxen
    Sol och bad gillar vi, vart brukar ni åka och bada? *nyfiken*

FRUhelenekl
    GRATTIS sångerskan , va roligt! Förstår att det blir mycket förberedelser nu då inför detta skojiga, mycket göra, men roligt "göra" !! TUMME UPP!!

Fru någongång.
    Åh va roligt att M o P nu fått veta den glada nyheten. Allt kommer gå hur bra som helst ska du se

Rosenhaga
    Tycker du gjorde helt rätt i att skippa jobbandet och åkte i väg med maken på fin utflykt istället, helt rätt!!

Heleneli
    *tårögd jag med*
    Jätteroligt att läsa, tack för att du skrev och berättade. Väntar med spänning på del II. Såg dina fina bilder, ni var jättefina. Stort GRATTIS och KRAM!!

Eurolady
    Kommer ni inte hem snart? Är så nyfiken på att höra ALLT om den stora dagen och så se mera bilder förstås (LKU fotogalen?? Ja!!!) och så saknar jag dig gulliga vännen

Kram till alla

• LKU

anne
    Hej Gumman, hur har du det? Får du vila och ha det gott nu hoppas jag? Stor kram

• LKU

Det händer lite mycket grejer just nu här, båda jobbiga och bra saker, mest bra så det är ju bra, men jag känner att jag är väldigt mycket i "min egen värld" med mina tankar och känlslor så jag håller lite låg profil gällande msn, epost och dylikt. Orkar liksom inte riktigt.
    Men vill skicka kram til alla.

• LKU

anne
    TACK!!

Blir lite konstigt när det händer BÅDE väldigt BRA grejer och väldigt DÅLIGA, man vet inte riktigt i vilken känsla man ska landa i. Och även om man är positiv till sin läggning som person så måste ju alla negativa känslor ut, så dom inte bygger ett sorgens bo. Allting blir så knepigt. Ja ja, hänger i så gott det går. Allting ordnar sig väl får man försöka tänka. KRAM tillbaka!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2