• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • anne på grönkulla

Kram igen till LKU!

Och hoppas alla andra har det bra. Ikväll ska jag gå på friidrott på Stockholms Stadion - det ni!

• LKU

anne
    TACK vännen. *kramar tillbaka*

• Fru Henax

Anne! Åh lyllos dig! Själv får jag nöja mig med DN-galan på TV...! *grön av avund*

LKU, tack för ditt gulliga svar! KRAM!

• LKU

Sitter och tänker att hur jobbigt det än är att gå till ett jobb när man mår skit så tror jag att man återhämtar fortare ändå, även om man går igenom tunga grejer och smärtan finns med hela tiden så TVINGAS man ändå fokusera på något annat, får SE och GÖRA andra saker än när man som jag går hemma nu och är själv så blir det att jag BARA tänker så huvudet kokar.

Ett jobb skulle vara det bästa som kunde hända tror jag. Och inte bara det, självförtroendet och självkänslan (som vi ju alla vet INTE är samma sak) skulle byggas upp betydligt och bara i DET finns enorm kraft.

Ska försöka vara starkare än jag egentligen är och åtminstone kika lite på jobbsajterna i dag ändå.

Fick bara lust att ventligera lite. Igen.

Kramar till alla

• LKU
    gurans

Världens störta och längsta KRAMAR till fina lilla dig på din födelsedag!!
    Hoppas du får sitta i trädgården i solskenet och äta god, mumsig chokladtårta och öppnar härliga paket! Gissar att familjen kommer på besök, åh va mysigt.

Hihi, ditt barn och du kunde NÄSTAN fått samma födelsedag ju!!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!

Lots of love, LKU
  • Heleneli

Åh! Har vi ett födelsedagsbarn i tråden? GRATTIS Gurans!!! Hurra hurra hurra hurra! Hurra igen! :D

Jag har galet långtråkigt här hemma. Jag borde städa och tvätta och sånt men jag vill inte...

LKU, jag håller med dig om det där med att ha ett jobb att gå till... Även om man tycker att det suger just då så är det ändå skönt att komma bort lite grann....
    Inom vilken bransch söker du?

• helenekl

GRATTIS Gurans!! :p:p:p
    Hoppas den härliga solen skiner på dig o din dag idag, det gör den nämligen här hos mig
    fyller du jämnt eller (bara idag?!:D) ojämnt?

LKU; Stackars lilla söta gumms:( Klart du ska ventilera mera, det är bra att få ur sig eländet ist för att samla på hög. Vill ju att alla mina vänner ska må bra ju, ingen ska må dåligt eller ha några problem! Jo säkert, vilket drömvärld lever FRUhelenekl i då! :o men drömma får man faktiskt göra o så se de ut i min drömvärld

inga sjukdomar, ingen fattigdom, inget våld, inget krig, ingen orättvisa, inga olyckor, osv osv osv......ja ni förstår, ni har säkert samma drömmar ni :)

Idag åker vi till landet o hoppas på sol o bad hela veckan

Ännu en gång, TACK alla söta ni som glädjer sig med mig :D det betyder massor ska ni veta o då jag väl har fått spela in min skiva så ska ni alla få en varsin!! det är så sant som det är sagt!! *ja det som VILL förstås!! :D*

KRAM på alla

• Heleneli

Anne, ja visst är det skönt att få ha sin egen dator?? Det är ju jättejobbigt att sitta vid någon annans... Med annat tangentbord, annorlunda skärm som är inställd på ett annorlunda sätt och andra ikoner på skrivbordet, annan ordning i start-menyn och andra favoriter... :) Jag längtar tills jag har råd att köpa mig en bärbar dator så slipper jag använda andras datorer så fort jag är iväg någonstans...!

Ha det toppen på lander FRU helenkl! Simma lugnt!

• Bröllopstokiig

FRU Heleneli
    Jag kollar lite allt möjligt, jobbade senast inom "Security" på flygplats och vill nog helst ha något jobb med lite mer normala arbetstider... Jobbade innan dess som Copywriter på reklambyrå och tja, skulle nog kunna tänka mig ett liknande jobb inom marknadsföring igen. Men är samtidigt i läget att jag kan tänka mig nästan vad som, bara jag får komma igång.

anne
    Härligt att datorn funkar igen! Hurra!

FRUhelenekl
    Tack vännen, jo självklart är det så att man vill att alla bara ska få må bra. Läget är väl typ, "jobbigt men under kontroll", men tar man bara en dag i taget och lever ut allt jobbigt blir det nog bra sen får vi hoppas. Ha det toppen på landet nu och bara myyyys!!
    *vinkar efter husvagnen som åker iväg*

Kan säga att jag nu pratat nästan hela eftermiddagen med en av mina bästa vänner och herregud så skönt det var att lätta sitt hjärta. Har inte orkat prata med någon alls senaste dagarna. Men detta var så skönt och välbehövligt. Riktigt uppfriskande få ventilera allt och inget.
    Kände hur väldigt mycket tunga stenar släppte från axlarna och en strimma hopp, tro och kärlek letade sig in och gav- om än bara pyttelite-så åtminstone en liten del energi.

Kramar till alla från LKU

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2