Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Tack LKU :)
Jag läste ditt inlägg, och har några arb kamrater som varit med om samma sak. Så himla störigt. låt folk vara sitället tills de själva berättar
Fru någongång.
Instämmer helt med dig! Skönt att höra att fler råkat ut för detta, även om man inte önskar någon få en sån fråga. Inge roligt när man "bara" är tjock
GRATTIS!!!! Fru någongång :D
Fru Någongång; jag säger GRATTIS från hela mitt hjärta!!! :D:D:D GUUUUUUUUUD så roligt!!
.........är så avis så jag är grön men ändå önskar jag er stort grattis....... ;)
Jag är också jätteavis, men glad för er skull!!! Såklart För Fru någongång. är så himla go och fin tjej
Dom enda bullarna jag har i ugnen är KANELBULLAR
Skrattar gott åt uttrycket "jästa fiskar". Att ligga i soffan som jästa fiskar?
Är inte surströmming en jäst fisk? Undrar hur surströmmingen skulle ta sig ut i min soffa? Lite huvudet på kudden, benen lagom nonchalant i kors och en drink på bordet.
Fru någongång - du är för härlig!
Grattis Fru någongång! :)
Hehe.. ja jästa fiskar jag vet inte vad jag får det ifrån :) ibland skriver jag saker utan att tänka på det. Men det lät roligt :) Men jag syftade nog på min svullna mage ;)
Brukar alltid säga när jag är sjuk att jag mår som en fiskmås.. ingen aning om vart det kommer ifrån heller :)
Hoppas alla haft en bra dag idag. Jag var tillbaka på jobbet och döm om min förvåning att alla barnen som skulle komma idag kom verkligen.. Har nog aldrig hänt. brukar vara så att vi står hur många vuxna som helst och lite barn. Men inte idag.. Jättekul att se dom söta barnen igen :)
Nej nu skall jag äta lite.
Kikar nog in senare.