Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Men ni måtte med mig skämta aprillo?! Inga inlägg på hela dagen! *ser mig förundrat omkring*
Antingen jobbar ni som dårar eller så har ni rest till soligare trakter. LKU har besök från Dalarna = laga förfall. *garvar*
Hörrni, vi ses när vi ses!
Ja, kan ju inte snacka med mig själv. Får så lite mothugg då. :)
om ni skulle tatuera er i nacken, vad skulle ni tatuera då?
Princess : Jag skulle tatuera lilla my :) Så man kan släppa ut sin ilska där ;) Hon kan ju vara sur som en citron :)
jag säger detsamma, inga inlägg på hela dagen. Vi har tvättat och varit ute i regnet. Sedan hade vi problem med internetet ett tag så då blev det ingen datoraktivitet.
Sista vardagen på semestern. Känns helt galet att 4 veckor kan gå så fort. Men skall bli skoj att börja jobba igen och träffa alla gulliga barn.
Hoppas alla har det gott
Kram
Om jag skulle tatuera mig i nacken? Ja, då skulle det bli en millimeterstor prick som inte syntes. Tatueringar är inte min grej, förstår dem inte men det beror nog på att jag är en gammal kärring. *garvar*
Själv är jag kvar på herrgården i Dalarna. Vi har haft konst- och hantverksdagar idag, och har även imorgon, så dels har det varit fullt upp och dels gav internet upp ett par dagar. Men nu verkar det funka. Hoppas det håller i sig.
Kram på er alla
Hej Cantaton,
Kul att se att du har det bra!
Härliga tider cantaton. Är det familjen som är där och har stället eller är du där av andra anledningar?
Princess. Funderar du på att tatuera dig i nacken? eller någon annanstans?
Här är det mulet men vi skall träffa 2 vänner idag och åka en liten sväng med deras bil. Får se vad vi hamnar.
Hoppas alla har det bra.
jag tänker tatuera mig i nacken.. men har inte bestämt mig för motiv än..
Jamen God dag alla flickor!!!
Long time no see... hmm, kanske bara var några dagar sedan, men det känns som det var längesedan! Kul att vara tillbaka i alla fall
Har ju haft familjen på besök sedan i torsdags så det har varit full rulle kan man säga, med lite stadsturer och så lite goa hemma-middagar, men åååh va mysigt att ha dom här.
I går var det dessutom stor fest vid ett ställe som heter Rigortorpet som ligger typ 2-3 mil söder om Göteborg. Jättefint ställe med mysiga lokaler att vara i och härliga grönområden runtomkring och så, förstås, massa GOD MAT!! Gillar vi, som bekant!!
Och solen sken faktiskt en hel del och det blev lite tipspromenad, fotboll, kubb-spel och lite dans mellan allt kalasande, så nice. Många barn var det på festen så LKU blev Lektant... så går det när man älskar barn. hihi, näe men det vara bara roligt, men när jag kom hem sedan framåt kvällen (hämtade upp sambon som jobbade kväll) och satte mig i soffan så kände jag hur otroligt trött jag var. Det är förstås supertrevligt att ha familjen på besök men det blir också en viss anspänning eftersom det alltid blir så intensivt och så nu med denna festen så blev det dessutom lite ändrade planer, något panikartade sådana, då bilen pajade för dom som anordnade festen
så vi fick trixa och fixa lite och LKU fick hämta upp folk på centralen och köra ner dom till stället, var inte riktigt tänkt så från början... Men, men allt ordnade sig till det bästa. Men I DAG tänker jag inte göra många knop kan jag säga, i dag blir det sofflocket och en skål med godis
KRAMAR till er alla
Fru någongång.
Gillade dina tankegångar gällande tatuering med Lilla My i nacken. Hade nog inte varit så dum idé!!
Rosenhaga
Tack för hälsningar vännen! Hoppas allt bra med dig, maken och lilla vovvisen. Grisöra anyone??
Princess
Spännande med tatuering... har du bestämt dig för vad det ska bli för något fint? *nyfiken* Skulle själv ha jättesvårt att bestämma mig, OM jag skulle göra en... och skulle jag göra en skulle den få sitta i ryggslutet. Skulle KANSKE bli ett av mina namn, på ett annat språk, mer säger jag inte
Eurolady, love U och Heleneli
Ja, vad kan jag säga mer än att jag VET att ni har det toppenunderbart nu och jag bara glädjs så med er
MEN rent egoistiskt längtar jag till ni kommer tillbaka. Saknar er!!
Fru Henax
Tillbaka från skåneland? Hur mår lilla Henaxen, vad gör hon om dagarna? Några nya banbrytande projekt inom P.E.?
Hoppas allt väl i alla fall!!
Cantaton
Låter trevligt med hembygdsdagar med konsthantverk och dylikt. Blir glad att höra att det verkar som du trivs där. Bra för dig gumman!
FRUhelenekl
Hoppas allt bra i Nkpg och att det varit en bra vecka med roliga och mysiga saker men även lite skön VILA för gumms
anne
Har du semester nu och kanske är ute och reser med maken? Minns inte när det var du skulle gå på semster, men hoppas det är nu och att ni har sol och bad och mår bra