Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Nu räcker det med regn och rusk! Jag vill ha sol och varmt så jag kan äta frukost ute. *gnäller lite lagom så där före frukosten*
04:24???? FRUKOST?????????
Detta är ANDRA gången inom men vecka som du får höra någon säga: "MEIN GOTT!" Rosen!!
Maken till morgonpigg får vi nog leta efter.
Här är det otroligt nog lite ljusblå himmel med små vita moln, visst, det kommer säkert regna i dag som alla andra dagar, men får vi några ljusglimtar, om så bara för en liten stund, så är det ju väldigt välkommet
Nähä, dags att sätta i gång med dagens sysslor. Städa, tvätta och handla, bläää va tråkigt MEN, i morgon kommer ju La Familila och DÅ blir det SKOJ
Kramisar till alla
Hola LKU!
Tänk vad roligt att de kommer imorgon! Nytvättade fönster, nystrukna LINNEgardiner (jag ska inte köpa linnegardiner efter att ha läst ditt inlägg) och massa trevligt på matbordet. Ha det så himla gott och trevligt så hörs vi till frukosten.
Rosenhaga
TACK vännen
Japp, nu är det så fint städat och tvättat så nu kan gästerna komma Sitter och sippar på en kall nu och chillar med sambon, superskönt. Sparade handlingen till i möro, kan man gå på fm då är det så lite folk så det går snabbt!!
Oj då, kanske jag tog i för hårt gällande linnegardiner
Det är ju vääääldigt fint NU kan jag säga, när dom är rena och strukna
Ha en trevlig kväll Rosen
Kramar
Härligt med dalarna besök gumman :) vi åker ned till gotland nästa helg igen 3-5 för att fira mamma och pappa.skall bli mysigt.
Annars händer det inte mkt här hemma, så trist väder så man kan spy, färgen i mitt ansikte har nästan försvunnit :( Men kanske blir lite sol imorgon, skall ut till sambons familj på middag så då kanske man kan åka ut lite tidigare.
Vi har letat lite lampor idag skall byta 2 i köket men hittade inget som passade. Sedan skulle jag försöka hitta en rolig regnjacka, men utan lycka. Så vi gick hem och myste i stället :)
Verkar som alla är på semseter i tråden och jag hoppas alla har det superbra och skönt :)
kram kram på er alla
Idag kommer det att bli en bra dag, det känner jag i nackhåren. Lite grusig i ögonen fortfarande, trots att jag sov lite längre men jag börjar piggna till av gott kaffe.
Ha en riktigt härligt dag, alla semesterfirare och ni som jobbar liksom jag!
Ja, jag blir galen på våra politiker! Vissa saker är för mig obegripligt, kika gärna på
www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp&a=674175
och
rosenhaga.bloggspace.se/
Håller med, fullkomligt galet!
Snart är filmen slut och då är det dags att krypa till kojs. Börjar bli lite trött i ögat och vill krama kudden snart.
Suss gott, alla!
Godmorgon!
Fastnade vid Beckfilmen en stund i alla fall igår kväll - de är verkligen bra. På väg till jobbet så ni får ha det gott idag!
LKU,
Tag väl hand om dalafolket!