• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Cantaton

LKU, KRAM!! Själv har jag inte ätit middag än. Det ska bli varma mackor (med räkstuvning) och te strax.

• love U

Jag vill oxå dansa soldansen imorgon!! Hela dagen!!
    Och självklart kommer jag dansa soldansen hela väntetiden på Arlanda på lördag och så fort jag får chansen i flygplanet!!
    Kan verkligen se mig själv dansa i gången till toaletten!! Hahahahaha

• Eurolady

Hej tjejer! Imorgon smäller det! Kan inte hajja det riktigt, det känns inte som det är på riktigt, liksom. Som om dagen verkligen är här, det är helt overkligt!

Nu ska jag noppa ögonbrynen och försöka lägga på fransk manikyr, sen är det sängen som gäller!

Imorgon blir en hektiskt dag, kommer nog inte hinna in här! Hoppas alla får en underbar helg med vackert väder! Tittar nog in en sväng på söndag, skulle jag gissa!

och kram på er alla!!

• Rosenhaga

Idag ska vi behöva solbrillor för nu attans har jag dansat soldansen! Lycka till idag Eurolady.
  • Rosenhaga

Har packat lite, det gick snabbt men att plocka iordning på alla piller?! Börjar undra om jag är riktigt klok. Det tog ju evigheter!

Vi äter lite kosttillskott - omega3, selen och sånt. Det blir ett och annat piller per dag inser jag. Å andra sidan mår jag bra och maken bättre sedan han började med det med.

• Fru Henax
    Solen skiner minsann idag för EL och hennes blivande man! Tjohoo! Ha en toppendag, EL!
  • LKU

Eurolady

Blir så glad av att läsa att solen skiner i Stockholm i dag. (Tack Henax )
    Ha världens bästa dag fina lilla gumman!!! Kommer tänka på dig hela dagen och LÄNGTAR verkligen efter att få höra hur eran stora dag var sedan och bilder, jag säger bara BILDERNA längtar man ju ENORMT efter!!!!

All lycka

Massa kramar!!

• LKU

*nynnar "Det är Euroladys dag i dag, hurra hurra va bra la la la...."*

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2