• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru Henax

*skickar över en massa förlåt-mig-tankar till LKU via telepati*

• Fru Henax

*drar parasollet över mig och låtsas att jag inte finns*

• LKU

Fru Henax

"You had me at HELLO..."
    (utgår iskallt från att du sett "Jerry Maguire" )

Ingen fara söta söta Henaxen, NU blev LKU jätteglad igen!!!

Åååh vilka fina skor, me loooove och ROSA RÄVBOA.... daaaaarling, du vet du!!! och "chockelad" (som vi säger i skåne)
    Japp det var ALLA RÄTT!!!

*tar på mig mina nya fina dansskor, häver in en näve choklad i munnen, slänger räv-boan runt halsen och dansar järnet medans jag skickar slängpussar i cyberrymden till finaste Henaxen som finns*

• LKU

*kikar in under balkongbordet och DRAR ut stackars Henax som fått kramp i ryggen, leder henne in i vardagsrummet och lägger ner henne på soffan, sätter på lite skön musik och ger henne skön rygg och nack-massage så krampen försvinner*

• LKU

*bjuder på chockelad under tiden och halar fram en liten överraskning, OSTISAR i en megapåse, BARA till Henaxen, kikar över axlen men ser att Eurolady har fullt upp inne hos sig så det är lugnt att ge Henax hela påsen*

• Fru Henax

*kastar mig upp, välter balkongbordet, slår sönder en kruka, hoppar upp på balkongräcket och vinkar ända till Göteborg och The One And Only LKU samtidigt som jag övar in lite schyssta steg till den GEMENSAMMA soldansen i morgon*

MEN! Jag låter LKU få all chockelad själv!

OCH! Självklart har jag sett Jerry Maguire! Gillar Henaxen Tompa?! Mjovars! Så länge han är tyst om religion och grejer!
  • anne på grönkulla

Hejhej1 Jag har minsann varit på bröllop idag! Men bara en kort borgerlig ceremoni, inget firande sen (en kollega).

• LKU

Fru Henax

Finns ingen roligare än du alltså, säger bara det Japp, "Jerry Mcguire" är helt OK!!

"Show me the mooooooooney.... show me the moooooney"""

Läste just på Aftonbladet att Tompa och Katie ställer till med hejdundrande party på söndag för David och Victoria som nu blir deras grannar...ja jisses, dom där Hollywood-stjärnorna vad dom håller på...

• LKU

anne

Åh va skoj! Var det fin vigsel? Men, fick ni inge mat alls??? LKU baxnar eftersom GOD MAT är halva behållning på ALLA sorters fester

• LKU

Och apropå mat...

...så är det väl hög tid för en kopp te och lite kex tror jag bestämt. Blev liiite för sent kvällsfika i dag, men men så är det ibland... Blir lätt så när sambon jobbar till nu och man vill tajma in

på er söta flickor

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2