• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

Cantaton

Ååh va fint det såg ut, mmm.. nu fick man hemlängtan igen STORA + poäng till dig för att du slår ett slag för vackra dalarna Tyvärr ingen Falu-tripp inplanerad, men skulle det bli en spontan sådan så kanske jag kikar förbi Hur länge ska du stanna?
    Mmm, det var bra va, Rhapsody? Kan tänka mig det var grymt drag, så fint där i Dalhalla. Just det, ingen förlovning... ännu... så då är det väl lugnt för min del med då *tar Cantaton i handen*

Hur mår du annars? Känns det lite lugnare och bättre nu när du är på Herrgården och jobbar? Alltså jag förstår att det är fullt upp med själva jobbet men jag tänker att du kanske får lugnare stunder när du är ledig eftersom det trots allt är ett helt annat tempo där uppe mot Stockholm. Hoppas så att du finner lugn, harmoni och trygghet inombords med hjälp av den miljön.

Sköt om dig vännen och tack för att du kikade in. Du är alltid varmt välkommen fina lilla tjejen

Många kramar LKU

• Cantaton

Jag stannar här i 2½ vecka, sedan (3 augusti) åker jag vidare till Idre. Ännu mer Dalarna! Där kommer jag att vara i två veckor.

Rhapsody var jättebra! Sarah Dawn Finer har mycket att ge, vilken musikalisk kvinna! Dessutom var Sofia Källgren med, och hennes röst har jag älskat sedan jag var liten. (Jag hade ingen aning om vilka artister som skulle vara med, så det var spännande att bli överraskad med två så duktiga tjejer.)

Som vanligt stor spridning på framträdandena, från hårdrock till opera, och med inslag av både ståuppkomik, luftakrobatik och fyrverkerier.

Biljetterna var dock väl dyra tycker jag... men å andra sidan fick man ju mycket för pengarna.

Än så länge har jag inte märkt av något lugn. Kom ju fram rätt sent i söndags. Jobbade hela måndagen och sedan kom massa folk hit på middag på kvällen, så kvällen bara försvann. Och igår var jag uppenbarligen på Dalhalla (körde hem sedan på natten. Kom i säng 03.30, så lite seg är jag nu...) Men ikväll ska det nog bli lugnt. Sitter och gör lite kontorsarbete nu, jobbar en stund till eftersom jag (av förklarliga skäl) började lite sent i morse. Men sedan ska jag faktiskt försöka få tid för mej själv. Jag har sångabstinens just nu. Sjöng ju hela veckan i Frankrike, och förra veckan repade jag ju första halvan av veckan och hade sedan konsert och "vigselsjungning". Så kanske att jag går bort i något hörn av trädgården och galer lite. Eller skriver... det är jag också sugen på.

• Princessdiamond

fasen.. vi skulle precis åka iväg å kika på en soffa vi var riktigt intresserade av och vi hade fått ner priset innan å allt..

så kom jag på att jag borde fråga om de har djur.. hann precis få ett mail att de har två katter..

tur i oturen dårå.. att vi iaf aldrig hann åka iväg..

men blah! :(

• LKU

Cantaton

Okej, hoppas att resterande vistelsen i dalarna (även Idre) bara innebär god och stark energi för din del. Ta och "gal" lite i trädgården du, det låter som bra grej att göra och så även skrivandet. Du vet, "rensa systemet" så mår man så mycket efteråt och oftast infinner sig ju ett väldigt skönt lugn då. Önskar dig inre välbefinnande, det är du så värd goa Lilltjejen. KRAM

• LKU

Princess
    Aj då, men som sagt, tur i oturen kanske...

• Cantaton

Princess, vad synd :/ Men liksom du själv, och LKU, säger: Tur i oturen.

Nu vet jag förresten vad jag "måste" göra ikväll. Jag måste ju skriva om konserten, vigseln och Rhapsody! (I bloggen alltså.)

• Princessdiamond

blah blah blah bläk

sorry, va bara tvungen

• LKU

Fru Henax

Kommer du fortfarande inte in på bloggarna??? Fasen också, ville ju åtminstone FÖRSÖKA impa på DIG, "Miss Photoshop-Advanced Expert" med ett egenhändigt snickrat collage

• Fru Henax

Ok nu behöver jag er hjälp, tjejer!

Vi är bjudna på bröllop nästa helg och klädkoden är "Valfri"... Hur 17 ska man tolka det??
    Min har bestämt sig för en beige linnekostym och det känns helt rätt! Eller...?!
    Men jag då?!

Velar mellan, rangordnade efter snygghetsgrad eller vad man kalla det:

*en lång blommig, ljusgrön "sommarklänning" med kort ärm.

*knälång, röd halterneck-klänning.

*en hellång, lila klänning med lite vit brodyr med tillhörande sjal i nåt vanligt bomullstyg.

*en blå hellång klänning med tunna axelband i typ siden (tänk tärnklänning)

Hielfe bitte!!!

Just ja, det handlar om kyrkbröllop med efterföljande middag/fest på restaurang.

*rotar vidare i garderoben*

• Fru Henax

NEJ!!! Jag kommer inte in! Varken på din blogg eller på Rosens!

Jag vill se collage NU!!!

"Miss Photoshop-Advanced Expert" , jo man tackar! Och blundar för den vita lögnen!!!
    Smicker kan ta dig hur långt som helst, vännen!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2