Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Fru Henax,
Knasigt när man skriver så på inbjudan och du är säkert inte ensam med bryderier. Din man verkar ha hamnat helt rätt, hur ska du månne resonera?
Somrigt låter bra, tycker jag - och matchar din karls kläder gissar jag? På det du har beskrivit skulle jag välja den långa, blommiga och somriga klänningen.
Fru Henax
Vit lögn? Nähä, jag far inte med några lögner inte, det är dagens sanning
Oj då, nu blev det svårt, alla dom klädesplaggen låter superfina... men jag tror, hmmm.... att jag röstar på den röda knälånga halterneck-klänningen, har en känsla av att du är tok-snygg i rött
Den låter som superfräsch att ha på bröllopet men också helrätt till middagen/festen efteråt!
Men va f-n, du kommer inte in på bloggarna alltså näe detta gör mig galen, Rosen vad ska vi göra???
Jätteknepigt med bloggarna, undrar varför. Nu är jag inte direkt haj på datorer, mer som en guppy så jag är nog inte till någon direkt hjälp.
tycker alla klänningarna låter väldigt fina..
men ngn av de två första kanske?
låter lite extra fina sådär :)
Jag tror på den röda :)
vill ha en soffa!!!!
Jag tror på den röda!
FRUhelenekl kommer inte heller in på bloggarna, vad är det som händer????????
Jag kommer in på bägge bloggarna iallafall...
anne!!!
Jasså gör du?????
Helt otroligt och roligt men va katten funkar det inte för de andra för då????
Men hörrni andra tjejorna, kanske måste ni gå in under Kontrollpanel, Nätverks och Internetinställningar och RADERA "webhistorik" så att ni hamnar på ny ruta liksom. Stäng sen ner alla fönster och öppna på nytt och välj INTE den sparade adressen ni lagt i favoriter (haha har jag stort ego eller vad, utgår ifrån att ni har min bloggadress i favoriter, ja ja ni hajjar
)utan tex googla på adressen och så klickar ni in er därifrån och SEN sparar ni den nya så att säga.
Skitdåligt förklarat men ni hajjar? Eller näe...?