västernorrlandsbrudar,del 4
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
HKK
Vad tråkigt med din mormor och vad jobbigt att det ska behöva hända något sådant mitt i allt. Jag hoppas du kan njuta av ditt bröllop som nu är väldigt nära.
För övrigt lade vi inbjudningarna på lådan i torsdags vilket innebär att gästerna kommer att få dem idag. Vad det pirrade i magen när jag lade dem i lådan, kändes liksom på riktigt på något sätt. Inte bara något man planerar med varandra utan något som faktiskt ska bli av. Jättemärklig men härlig känsla.
Min mamma är jättetaggad och pratar nästan bara om bröllopet när jag pratar med henne nu. Hon kommer troligen hem om två veckor vilket känns underbart. Har inte träffat henne på fyra veckor nu.
Det har säkert stått i någon av våra trådar, men vilken underhållning kommer ni att ha om ni kommer ha någon? Band, trubadur? Om ni har underhållning får ni gärna dela med er av vilka ni skulle rekommendera. Hoppas planeringen går bra för er alla.
Jag hakar på Marias_´s fråga ang underhållning! Försöker hitta nåt band/trubadur, men har ingen aningn om vart man ska vända sig för att hitta nån i stan. De enda jag kommit i kontakt med (som svarat på annons) ringer från typ Borlänge, Umeå osv... Blir ju skitdyrt med resekostander på allt.
Hej Vanja, vad kul! Grattis!!!
Japp kyrkligt blir det, med fest i en byföreningsgård; Edenborg.
Trubadura kommer han som drog med Jonas upp till Kitelfjäll där vi träffades. Han är trubadur - Jättekul att han ville detta.
Barnen ( som du vet att jag så smått samlar på ;), alla 4 kommer att fara till svärmor och min svägerska kommer där att hjälpa alla att klä på sig. Du ska se vad söta de är i sina frackar och klänning. Den äldsta ( läs tonåring med egen vilja) vägrar ha frack och tja, han får ha skjorta och knälånga shorts och slips. Bara att respektera =). Själv gör jag iordning mig hemma. Min värdinna är fd frisör och kan både smink och hår, vilket känns avslappnat och bra. Jonas tar nog med en kompis och far till stället vi ordnat för att sova på natten och klär sig. Då tar han samtidigt ut lite frukost och ost och kex och lite sånt...
I dagens öa,25:e, bland sommar entreprenaderna, fanns det en annons ang underhållning på bröllop. En grön annons tror jag det var.
Men " Bubblan73, vad har du för klänning?
Å japp, det är så snart så att när jag jobbat natten som kommer så är jag ledig för att börja fixa. Det är så mycket så snart ballar jag ur ( kan ha att göra med att jag tänker på allt istället för att sova ordentligt ;)
Grattis "Shrek & Fiona" som gifte sig 22/6 9:e green Öjestrands Golfbana. Hoppas ni hade ett underbart bröllop!
LECT
Vart gifter du dig?
jag tänkte på underhållningen jag ska ha ett band den 7 juli och de är från övik
070630 HKK Alnö gamla kyrka
070707 ViSt Ramsele Kyrka
070707 albin04 Arnäs Kyrka
070707 Lothis Nätra Kyrka
070707 Smulan1 Alnö gamla kyrka
070721 Kristall(syster´n) Härnösand
070728 Bubblan73 Nävertjälsbygdegård
070728 JennieW Lycksele
070804 FruNorrland Anundsjö kyrka
070804 thebrud Torpshammars kyrka
070811 Maochjo Skagshamns kapell
070901 Cina74 Skogs Kyrka
070901 Blivande fru Eriksson Anundsjö kyrka
070908 Maria_ Ulvö gamla kapell
071020 LECT Selånger kyrka
071201 Taggtroden Sidensjö Kyrka
080105 abbie80 Grundsunda Kyrka
080216 MrsH2b Själevadskyrka
ViSt - vi gifter oss i Sundsvall, i Selånger kyrka 7km öster om Sundsvall centrum. Men Ö-vik är nämrare än Umeå iaf.
eftersom inbjudningarna är skickade så är inte hemsidan hemlig längre
för den som vill titta - www.linaochchrister.se