• albin04

västernorrlandsbrudar,del 4

Halloj brudar!!

Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda

Här kommer 4:an.....

• Svar på tråden västernorrlandsbrudar,del 4
  • LECT

HKK - om exakt ett dygn sitter du hos frissan....

• Lothis

Maria_ ; japp 1,25 bredd och resten längd. Vepor är löpare på rulle, ser ut som duken men mindre då ;). De är 0,4 x 24m ( 20x 1,20m) Det som står i parentes vet jag inte vad det ska betyda.

Å om man kan kolla vet jag inte, men nog borde Duni ha en hemsida. De dukar som är lite linnefeeling över är benämnda Dukrulle D/S om man kan söka. Men annars har försäljarna en katalog, det var så jag såg dem.

• Lothis

Ska försöka handla smink, undisar =), och guldpenna idag. Kanske kläder till min bångstyriga son som inte vill ha frack.

• LECT

Skratta om ni vill åt att vi är ute i så god tid, men nu har vi hämtat ut ringarna!!!
    Dom är såååå fina!!! *tindrar*
    Nu kan vi pausa över sommaren och ta tag i allt igen i augusti. Det enda vi ska göra mer under sommaren är att träffa cateringfirman för att börja höra oss för vad det kommer kosta.

• ViSt

8 dagar kvar för mig nu. nu är det en massa saker att göra. Lycka till HKK

• HKK

Tänkte passa på att skriva mitt sista inlägg som fröken!

Har kört saker hit och dit, handlat lite och grejat en hel del på förmiddagen, nu ska vi bara öva i kyrkan med pappa och sen får alla andra fixa!

Har precis pratat med krångelföräldrarna som är på väg i bil hit. "Hur kommer vi till hotellet med bil bäst?" "Var ligger hotellet?" "Nä, det vet vi inte..." Suck! Och mamma vill helst lägga våra presenter i vår lägenhet. Men vi får inte titta på dem. Inte ens paketen. Suck!

Men mest är jag bara glad och förväntansfull !

• Lothis

Gulp, 8 dagar.... Är det bara det kvar? Hjälp!;)

• HKK

Nu är jag fru!!!!

Helt makalöst, fattar fortfarande inte riktigt att det har hänt... Har haft en fantastisk dag, som givetvis inte går att sammanfatta på bara några få rader, så ni får den förkortade varianten-

Bäst- vigseln. Trodde aldrig att det skulle vara så roligt, men jag njöt verkligen varje sekund. Tänk att få stå inför alla och säga "ja!". Det var underbart!

Sämst- fram till vigseln var jag så nervös att jag hade ont i magen. Efter middagen var jag så otroligt trött att jag hade ont i magen. Kontenta: mycket ont i magen!

Svar på tråden västernorrlandsbrudar,del 4