västernorrlandsbrudar,del 4
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
hej =)
antar att västernorrland inkluderar Högakusten? vi ska gifta oss där, fast det är inte klart om det blir om 1 eller 2 år. vi är nyförlovade men ska flytta utomlands och jobba.. vi får se.
men detta verkar vara en tråd som passar mig..
har någon tips eller erfarenheter från nordingrå/norrfällsviken/bönhamn/ barsta (alternativen vi jobbar med förtillfället) så lyssnar jag gärna =)
HKK: Grattis!
HKK - ett jätte grattis !!! Önskar dig ett långt och lyckligt äktenskap, å ett lyckligt liv tillsammans =) !!!!
....Hm märks att alla har fullt upp....
Här kommer en lite uppdatering av min smått förvirrade bröllopsvärld...
Jag har bestämt mig för att sy upp min klänning istället för att hyra. Har hittat en dam som syr för en riktig billig slant, så det blir i princip "bara" materialkostnader. Ska träffa henne för att se om hon verkar bra i nsäta vecka. Kunde inte sova häromnatten för jag låg och tänkte på klänningar, så det slutade med att jag gick upp och satt i ett par timmar och skissade klänningar.
Ringarna har jag faktiskt lyckats lämna i fred i skåpet där de är gömda... Trodde jag aldrig att jag skuille klara av!
Har kommit fram till att det är dags att sluta bita på naglarna också om jag ska ha några att göra fina till bröllopet.. Jag har bitit på naglarna hela mitt liv, och slutat minst en gång per år... bara för att börja igen efter en månad. Hopplöst fall känns det som...
Även dags att börja gå in skorna en stund i veckan.
Frissan bokad. Han prata lite med henne om frisyr också och hon verkar helt i linje med vad jag tänkt mig så det kommer bli jättebra!
Ska träffa cateringen om två veckor och äntligen få en uppfattning på vad det kommer gå loss på.
BORDSPLACERINGEN! Har blivit tipsad om att börja med de I TID, så vi har redan börjat. Har satt upp ett stort papper där borden är uppritade utanpå badrumsdörren. Skrivit ut alla gästers namn på lappar och fäster dem med häftmassa. På så sätt kan vi flytta runt gästerna hur vi vill tills vi är nöjda. Hittills så utgår vi från att alla kommer, men får plocka bort dem allt eftersom. Men oavsett så är det skitsvårt att få till det tycker vi!
Har så smått insett att jag får vara utan tärna och att vi kommer ha en marskalk och en (kill-)näbb i brudföljet. Men det känns rätt ok... tror jag...
Idag ska vi fixa pass, så vi kan söka nytt namn till sambon så fort vi får passaen och därefter beställa hindersprövning.
Båda två är rejält pirriga inför resan. Det ska bli SÅ KUL!
Var på bröllop i helgen och så nervös som jag var den morgonen gjorde mig riktigt nervös inför hur jag kommer vara inför mitt eget bröllop! Älsklingen bara skrattade åt mig, men fick skrattet i halsen då han märkte hur rörd brudgumen på det börllopet var när han skulle avlägga sina löften!
Har ångest för att vi inte kan komma på vilket stycke vi vill att min syster ska spela på bröllopet. Har lovat att hon ska få gott om tid på sig, men vi kommer aldrig till skott att bestämma oss...
Ja, det var en inblick i mitt och älsklingens bröllopsplanerande det...
Nu måste jag ta och jobba. Ikväll ska jag gå och se Nanne Grönvall!
Ha det allihop och lycka till med planerandet!!!
Just ja!
ViSt, albin04, Lothis och Smulan1 - snart är det dags!!!! Hur är nerverna!?
För mej är det stress som tränger undan nerver.... Men det kommer nog, igårvid lite smink och hårövning så började det pirra rejält!
Det är bra med nerverna men det börjar kännas som om allt kommer gå på tok, ser ut som om det ska bli värsta regnvädret här på lördag och det vill jag ju inte. Sen har vi inga aktiviteter till gästerna så vi ska klura på det idag.
Grattis till alla ni som gifter er i sommar - det kommer att vara helt suveränt, underbart och bara helt hääärligt.
bra frissa i övik alltså inne istan kan ni rekomendera nån och inte nu just bara för att göra brudfrisyr utan rent allmänt för jag behöver verkligen klippa håret och tänkte att det vore en ide att klippa sig ngr gånger hos en och samma som kanske sedan kan göra en brudfrisyr.
hur mycket kostar det att klippa sig hos lenas frisörer?
Lenas är nog några av de dyrare men också en av de bästa. Vet tyvärr inte hur dyrt.. Min kompis klipper sig på Lenas hos sin kusin som heter Marie. Hon blir alltid snygg i håret men det beror på hus du vill ha det. Jag är väldigt kortsnaggad och blir alltid nöjd på Attityd som har happy hour innan 10 på morgonen.
Lycka till // Vanja