• albin04

västernorrlandsbrudar,del 4

Halloj brudar!!

Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda

Här kommer 4:an.....

• Svar på tråden västernorrlandsbrudar,del 4
  • albin04

HALLOJ ALL BRUDAR!!!!

Så har man då äntligen blivit FRU. Åhhhhhhhh vilken underbar dag,verkligen ett minne för livet.
    Trots att det var rättså muligt och grått(men uppehåll) så gjorde det ändå ingenting,allt annat var ju så himla bra.

Är avis på er som har det kvar. Passa på att NJUTA av dagen,den går så FORT!!!!
    All tid och planering som man har lagt ner på denna dag(ett helt år) är över på bara några timmar. Men minnena försvinner aldrig.

Lothis

Jag har också klagat på bilden i ÖA,våran var så mörk och gryning. Sätter in en ny imorgon,hoppas att den är bättre.

• miapias

verkar som om ÖA är rätt så kass...

• albin04

Ja dom har verkligen blivit sämre sen det blev hopslagningen. Till råga på allt så har allt blivit dyrare också......

Sämre men dyrare???? Borde det inte vara tvärtom...??!!

• miapias

är det nån här som har ett bra tips på DJ runt övik....

• Lothis

albin04!
    Din bild var helt klart bättre än vår; Himmel vad fina ni var ( säkert oxå är ) !!!!
    Jepp nu är vi hustru och man, jag gillar helt klart uttrycket " min man...etc" hehe=)
    Vad hade du för namn på familjeliv?

Alla ni andra, speciellt Grabbarna ; lägg in dej på listan, blir datumet ändrat så fine, bara att ändra platsen - det är roligare om listan fylls på med alla fina V-norrlandsbrudar =). Glöm inte att kopiera in listan lite nu och då bland inläggen.

Jag vill passa på att gratta lite i förväg då jag återgår till jobb imorgon ; Grattis Bubblan73, hoppas att ni får en helt underbar dag!!! Tack även för vinken i gallerian ;)

• Lothis

Grattis även till dig JennieW - hoppas dagen blir allt som ni önskar!!

• grabbarna

Ok jag lyder

070728 Bubblan73 Nävertjälsbygdegård
    070728 JennieW Lycksele
    070804 FruNorrland Anundsjö kyrka
    070804 thebrud Torpshammars kyrka
    070811 Maochjo Skagshamns kapell
    070901 Cina74 Skogs Kyrka
    070901 Blivande fru Eriksson Anundsjö kyrka
    070908 Maria_ Ulvö gamla kapell
    071020 LECT Selånger kyrka
    071201 Taggtroden Sidensjö Kyrka
    080105 abbie80 Grundsunda Kyrka
    080216 MrsH2b Själevadskyrka
    080705 miapias själevadskyrka
    080712 Grabbarna i en kyrka nära mig

• Bubblan73

Japp då har jag fixat godispåsar till skattkistan som avslutar uppdragslakerna för barne:) Det blir skit bra - mina väner verkar slita ut sig med allt hyss det är så hyschit och roligt...
    Tack detsamma för vinken lothis.
    Som svar på tårtfrågan så gör min mamma enkla marängtårtor åt oss men om du söker redan på tråd 3 så tror jag att det fanns en masa tips.
    Miapia - var det du som rigde Ann när vi satt på macdonalds och tryckte i oss hamburgare - det var lite små roligt att jag var där precis då....det var strax efter vinken till lothis...

Nu ska jag natat de små ännu en gång och planera vidare under drömmen

• albin04

Lothis

Mitt namn på Familjeliv är kaktus76
    Har du någon sida?

Idag ska jag och en kompis till Umeå och shoppa. Maken och son är hemma,man har ju som lite mera tid över till annat nu när bröllopet gått av stapel´n.

Tycker att gårdagens bild i ÖA var ännu sämre än den första. Men en kompis hade skickat in sommarbild och den kom med i Öa,så vi får väl nöja oss med den.

Ha en bra dag allihopa!!!

• miapias

Bubbla

"Miapia - var det du som rigde Ann när vi satt på macdonalds och tryckte i oss hamburgare - det var lite små roligt att jag var där precis då....det var strax efter vinken till lothis...
    n73...."

Jo det var jag fniss....hehe

Svar på tråden västernorrlandsbrudar,del 4