västernorrlandsbrudar,del 4
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
Oj vilken tid det tog att läsa igenom nästan 8veckors inlägg... Har varit bostadslös i 7v pga. ett gäng klantiga "rivare" som spred asbest i hela vår lägenhet. Men nu är jag tillbaka...
GRATTIS till er alla numera fruar!!
hon tog 500kr men vi valde bara en låt. men vi hade ju bandet på kvällen med. kika in på deras hemsidan och hör med dom. de är inte omöjliga
070811 Maochjo Skagshamns kapell
070901 Cina74 Skogs Kyrka
070901 Blivande fru Eriksson Anundsjö kyrka
070908 Maria_ Ulvö gamla kapell
071020 LECT Selånger kyrka
071201 Taggtroden Sidensjö Kyrka
080105 abbie80 Grundsunda Kyrka
080105 MrsE Sidensjö Kyrka
080216 MrsH2b Själevadskyrka
080705 miapias själevadskyrka
080712 Grabbarna i en kyrka nära mig
Fru Norrland:
Är du nöjd med ditt val av lokal? Vad var bra och vad var mindre bra? Jag börjar att känna mig lite stressad, har inte ens börjat fundera på dekorationerna ännu.....
Grattis förresten!!!!
Är det någon här som haft festen i Friska viljors festlokal uppe vid hoppbacken? Var och kollade på den för någon vecka sedan och tyckte att den var helt ok och har ett toppenläge! Om någon varit där, hur många var ni i så fall? Vi räkar med ca 70-75 gäster och lokalen tar max 75 pers om man tränkger ihop borden och lägger till ett eget bord.
Lokalen är toppen på vintern när mörkret har fallit, däremot vet jag inte hur hög musfaktor det är på sommaren. Nackdelen är ju att det inte finns ett riktigt kök, så det är catering som gäller.
mysfaktor naturligtvis
vad tror ni om att låta kyrkokören sjunga in och utgång? tror det kan bli bra...och låter det hemskt kommer våra gäster ändå hata oss eftersom det är ung hur obekväma bänkar som helst i kyrkan vi valt
vi var där och checkade läget idag och kände att joo här vill vi nog vara...det är en gammal kyrka med fina målningar,luktar lite tjära dock men det är ju en del av charmen.
Skrutt74: Vi kommer att gifta oss i januari, mitt i mörkaste vinter och tänkte just att det skulle vara läckert att då ha utsikt över hela stan när den är upplyst på kvällen. Catering ska vi ha (vem vi nu ska hitta som kan ta hand om det) så det ska nog gå bra trots det pluttiga köket.
vi har varit o tittat på stensödens hembygdgård..mkt fint...rent, bra kök, en scen, mysig omgivning mm mm