västernorrlandsbrudar,del 4
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
Jag bad mina "girls" alltså mina vänner at ansvara för olika delar och dom gjorde ett super jobb...jag tror att dom också tyckte det var en ära. Jag tycker inte du ska vara rädd att be dina vänner om hjälp. Själv kom en av mina kompiar till den lokalen jag var med champagne och jordgubbar och hjälpte mig med klänningen och håret. det var super mysigt och jag tror hon också tyckte det.
Vi bad också några andra att fota oss "finfoton" och ven under hela kvällen - en annan skötte videokameran. Möjligheten att säga nej finns alltid men jag betvivlar att dom gör det - alla vill ju ert bästa så jag tror dom hjälper till med glädje.
bra trubadur vart kan man hitta en sådan runt övik
miapias: gå gärna in på google o skriv in trubadur i övik.. :)
provade att googla men inte så bra resultat...faktiskt
miapias - vi har bokat var trubadur fran www.umeamusikservice.se
Kontakta Ulf dar, jattetrevlig kille och han dj'ar aven efter att ha trubadurat, vi har bokat honom till vart brollop i Januari.
nån som kan sjunga i kyrkan? kan ni tipsa om nån i öviksområdet? det behöver alltså inte vara nån proffesionell utan nån som gillar att sjunga och som gör det bra
någon som har tips på bra bageri i nordingrå/ullånger/kramforstrakten? eller måste man ta sig in till Övik.. för tårtan alltså
grabbarna
tjejen i bandet linefive sjunger fantastiskt bra, hon sjöng på vårt bröllop. för att lyssna på henne kolla på www.linefive.se eller .com jag minns inte
ViSt
får jag vara nyfiken och fråga både hur mycket hon tog och vad hon sjöng? och hur får man i så fall kontakt för jag vill inte ha hela bandet det känns lite överkurs för 2 låtar liksom...
eubrud
njaaeeee bra bagare *suck* finns ju ullas cafe i ullånger som gör många bröllopstårtor men jag är inte speciellt imponerad av deras tåror måste jag erkänna.
i kramfors finns punktens gatukök och cafe jo jag vet det låter helskumt med cafe och gatukök i samma men hon bakar bra även cafe skafferiet i kramfors är duktig på att baka.