västernorrlandsbrudar,del 4
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
... lite lagom tråkigt traditionellt altså. Precis som jag vill =)
Hej Lothis
Vi har färgtemat brunt, beiget och vitt men jag vill gärna ha bruna eller beige dukar. Är dukarna på Norrsäljarna helfärgade?
Tack för tipset och hör gärna av dig så jag vet vilka färger som finns. Tack
Tack Bubblan för ditt tips om trubadur. Ska kolla upp närmare.
Dukrullarna är 1,25 x 25 eller 10 m. Det jag kan se i katalogen är enfärgade i vanilj, och café ( jättefin brunfärg). Den vaniljfärgade finns också svagt mönstrad ( heter då ton-i-ton).
Båda färgerna finns oxå som vepa om man vill ha detta. Hoppas jag var till någon hjälp =)
I övrigt finns enfärgade som ; vit, vanilj, gammalrosa, gul, ockra, terrakotta, röd, vinröd, lila, aubergine, mörkblå, azur, mörkgrön, avacado, kiwi, café, grå och svart.
Ton-i-ton; vit, vanilj, gul, vinröd mörkblå och mörkgrön.
Tänkte att jag skulle hoppa in i tråden jag med. Gifter mig den 22 september i Anundsjö kyrka. :)
Välkommen sofiem85!
Feel free;
070630 HKK Alnö gamla kyrka
070707 ViSt Ramsele Kyrka
070707 albin04 Arnäs Kyrka
070707 Lothis Nätra Kyrka
070707 Smulan1 Alnö gamla kyrka
070721 Kristall(syster´n) Härnösand
070728 Bubblan73 Nävertjälsbygdegård
070728 JennieW Lycksele
070804 FruNorrland Anundsjö kyrka
070804 thebrud Torpshammars kyrka
070811 Maochjo Skagshamns kapell
070901 Cina74 Skogs Kyrka
070901 Blivande fru Eriksson Anundsjö kyrka
070908 Maria_ Ulvö gamla kapell
071020 LECT Selånger kyrka
071201 Taggtroden Sidensjö Kyrka
080105 abbie80 Grundsunda Kyrka
080216 MrsH2b Själevadskyrka
... Att lägga in dej på listan =)
Är det pirrigt HKK ?
Hoppas dagen blir helt underbar för er =) !
Hej Lothis och tack för din research. Låter onekligen intressant. Vet du priset på dem? Jag vet inte om jag är dum men jag förstår inte riktigt hur du menar med måtten på rullarna? Är det 1,25 m breda och i två olika längder dvs 25 meter eller 10 meter långa?
Finns det några bilder på dem någonstans så man ser färgerna?
Tack på förhand/Maria
En fundering till Lothis. Vad menas med vepor mer exakt? Hur ser dem ut?
Nu börjar det faktiskt bli lite pirrigt !!
Har precis varit och hämtat kläderna (och betalat), tänkte göra lite till småpyssel idag- skriva ut priser till baren och större bordsplacering att hänga upp utanför... Imorgon blir det lite mer att göra, hämta alkohol och så, men då har vi folk som hjälper oss (höll på att skriva "gifter oss", gissa vem som är enkelspårig...).
Sov hyfsat inatt, men m2b blev bortrövad (i sista stund!) så jag var hemskt nyfiken på vad hur han hade det. Vaknade till vid halv fem, då var han hemma, men tänkte att det nog inte blir så populärt om jag väcker honom och frågar hur han hade det.. !
dum fråga *harkel* men vart vände rjag mig när jag vill boka kyrka? är det till pastorsexpiditionen