• albin04

västernorrlandsbrudar,del 4

Halloj brudar!!

Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda

Här kommer 4:an.....

• Svar på tråden västernorrlandsbrudar,del 4
  • HKK

LECT- finns i gästboken nu!

Annars är det lite upp och ner här. Planerandet och de sista grejerna går bra, har lite småsaker kvar att göra, och lite större saker som vi har delegerat. Men min moster ringde ikväll och sa att hon inte kunde komma (hon reser långt, och åker på mormors begravning i stället. Förstås). Och mamma är jätteledsen. Önskar att jag kunde ändra på det!!!

• LECT

HKK - tack för titten på sidan!
    Usch, inte roligt när det blir så där... Jag hoppas verkligen att bröllopsglädjen infinner sig trots allt!
    Säg till om du vill komma iväg och göra nåt nån dag!
    KRAM!

• HKK

Idag har det varit provsminkning! Jättekul och jag är verkligen supernöjd! Brukar inte sminka mig i vanliga fall, och var lite orolig över att få värsta krigsmålningen, men det blev perfekt! Hoppas bara det blir lika bra på lördag !
    Har även hämtat ut ringarna som glänser som bara den (har putsat upp förlovningsringarna, alltså) och provat kläder. Så nu tar vi en liten paus och drar till Stockholm tills på torsdag. Ska träffa brorsbarn och softa lite- skönt! Blir alltså lite svårt att hinna träffas, LECT...

• grabbarna

hej hoppar in i den här tråden trots att jag inte gifter mig föränn nästa år hoppas det är ok.

Är ju länge kvar men det är kul att få lite tips om sånt som finns i närheten.vart exakt vill jag inte tala om eftersom vi inte talat om det för nån annan än 2 kompisar ännu men det är i övikstrakten

• LECT

HKK - tycker ni gör rätt i att dra iväg ett par dagar. Hoppas ni får en härlig vistelse i Sthlm! Kram!

• Maria_

Välkommen grabbarna, klart det är ok att du är här redan. Det är fler som ska gifta sig nästa år i tråden.

Någon som vet var man kan hyra dukar och liknande i Övik någonstans? Undrar också om någon kan tipsa på en bra sömmerska eller så som kan göra ändringar på min klänning?

Gästerna fick inbjudan igår och det är flera som hört av sig via sms till min mobil och gratulerat och säger att de självklart kommer. Känns jätteroligt.

• Lothis

Hej Maria_ , har du någon som har firma så rekomederar jag att du far på Norrsäljarna. De har pappersdukar som ser ut som linnedukar - jättefina!
    Beror lite på vilken färgkombi som du vill ha, men jag hjälper dig gärna om du vill. Duni heter företaget och säger du färg så kan jag ge förslag.
    Har själv ringt runt före jag tog reda på detta, och hört om hyrning, men det var hopplöst... Men nu är jag jättenöjd =)

• Bubblan73

Maria_
    Vi kommer att ha en trubadur från Kent Viksten från Timrå - det går lös på 3100 med resa. Han spelade på en cykelfest förra sommaren och det var riktigt röjjigt. Min Niclas var uppe mest hela tiden och rockade loss så det fick avgöra valet. Jag åkte på Ikea och köpte vita lakan som jag ska kapa lite...vi kommer inte att ha tungor utan duka med öar. Så det blir 7 fristående bord. Ovanpå kommer vi att ha grönt tunt "blom" tyg och gerbera i olika färger. Vi har valt att fylla allt med knalliga färger som gör alla glada.

Lothis - Jag har köpt en klänning på VILA som är beigevit med små gråa prickar på, lite 60-tal. Jag kommer att sätta dit extra tyll, ärtgrön som jag jagade mig blå förra helgen i London för att få tag på. Till det har jag ett par skitsnygga ärtgröna skor. Jag var igår och inhandlade pärlor hos Pagoni eftersom jag har en nära vän/fjärde låtsas barn som ska göra mina smycken och överaska mig. Jag vet inte hur det blir utan jag har fått önska sen bestämmer hon. Det känns jätteroligt.
    Vi har hyrt in några tonårs tjejer som ska ta hand om barnen och roa dom under kvällen tills det är dags för dom att åka hem. Men våan minsta - Ella är det ett klur med...ag som alltid sagt att jag inte ska gifta mig förrän barnen klarar sig själv och inte klänger...

• Lothis

Bubblan - Va kul det lät, jättefint =)
    Själv kör vi det lite mer traditionella stuket. Vitt guld och röda hjärtan. Ska försöka måla en hel del småbilar i dag ( guld och rött ) som ska ingå i dekorationene eftersom Jonas är lite bilgalen ;). Köpte oxå pärlor på Pagoni som jag trätt runt vita ljus på röd koppartråd. Min ena bästis gjorde jättesöta små hjärtan och böjde till så det blev supersött! Så vita dukar med guldkant, vita ljus med röda dekorationer, guldsprayade ormbunkar som dekoration ( Tänk löpare) + bilarna ...

Svar på tråden västernorrlandsbrudar,del 4