västernorrlandsbrudar,del 4
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
Ok,tack för tipset.
Du kommer alltså att tillaga den på plats?
Ni kommer inte att förberad den innan och bara värma upp den?
Kanske man ska göra så,vi kommer bara att ha tillgång till en ugn(en vanlig som man har hemma).
Men vi är ju iofs bara 40st...tåls att fundera på!!!
Albin04;
Japp, vi har testat med en form å det tog ca 20 min att få fin färg, i princip är ju gratängen man köper färdig med bara lite värmning kvar. Det borde ju gå med potatisgratäng för ca 40 i en ugn, det är ju sammalika som vi tänkt ;).
Men har ni varmluftsugn?
Sen kan jag rekomendera att köpa gratängen nu för i normala fall ligger den på 59 -69:- / 2 kg.
Vi ha oxå " vanliga" ugnar =)
Fasen vad sur jag blir... är fortfarande sjuk, värre än innan till och med... Skulle ju göra klart inbjudningarna så vi kunde lägga dem på lådan idag, men jag orkade inte göra klart det igår. Gjorde en massa, men hann inte klart...
Och idag åker vi bort för att komma hem först på söndag kväll. Känns som om vi _aldrig_ får iväg inbjudningarna...
Hej tjejer!
Här kommer en som måste börja ta det här med planering på allvar. Vi gifter oss om ca sex månader och tre veckor och det enda vi gjort är att boka datum och kyrka samt förvarnat alla vi vill ska komma om att det blir bröllop den dagen. Nu bor jag i alla fall nästan på rätt ställe och vårt fina, fina hus flyttar vi in i om prick två veckor
jag och mamma tänkte försöka börja kolla på brudklänningar imorgon, finns det något mer ställe än Festprissen att gå till? Fick ett tips om en tjej i Domsjö men jag tvivlar på att hon har öppet en lördag.
Godmorgon!!!
Idag blir jag HIPPAD!!!!!!!!!!!!
Imorse fanss det ett brev på köksbordet.Där i fanns en lista med div saker som jag skulle packa med,kl 10.00 kommer min transport och hämtar mig
Spännande,faktiskt lite nervös.... och lite nyfiken över vilka som kommer att vara med.
Ha en bra dag! Återkommer med info sedan!
albin04-
du måste berätta allt!
Själv håller jag på att göra minimuffins till fika som vi ska ha dagen efter. Kanske inte otroligt smart att baka muffins när det är så varmt, men, men...
Två veckor kvar- ihhhh !
Hej! MrsE: du kan gärna ringa till kvinnan i domsjö och boka in en tid, lördagar tror jag det är tidsbokning?. Själv ska jag gifta mig i augusti och har hittat en ursnygg klänning på Festprissen!
Igår så var vi iväg och köpte kostym, skjorta och slips till sambon, snabbt, enkelt och snyggt... Varför är det så mycket enklare att handla till mannen...??? Så nu är det hans skor och min klänning som vi inte har köpt ännu, klänningen ska iofs inte sys förrän i augusti så det känns ganska lugnt med den, den är ju ändå "ordnad" och herrskor ska väl inte va så svårt att hitta tror jag... Hoppas jag...
Klarityn: Vi åkte till Domsjö igår och de hade till vår förvåning öppet. Verkar som att man kan frå bra hjälp där om man vill beställa en klänning. Festprissen däremot hade stängt på lördagar så vi åker dit till veckan istället Fast jag tvivlar på att jag kommer att hitta en klänning där, verkar som att den typ av klänning jag vill ha bara kan beställas och köpas. Kul att du hittat din drömklänning!