• albin04

västernorrlandsbrudar,del 4

Halloj brudar!!

Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda

Här kommer 4:an.....

• Svar på tråden västernorrlandsbrudar,del 4
  • MrsH2b

Men vad glad jag blir!! Super grattis! Kan tanka mig att det betyder lika mycket for din mamma som det gor for dig!

• Maria_

Ja ibland har jag tänkt att man är egoistisk som mitt i att mamma får ett nytt hjärta går och drömmer om att bröllopet ska kunna bli av i år, men samtidigt vet jag hur lycklig mamma är för att vi ska gifta oss och någonstans så tror jag att hela vår familj fått lite perspektiv på livet och faktiskt förstått att man inte kan ta allt för givet. Man kan inte ta för givet att vi får ha alla nära och kära runt omkring oss den dagen vi gifter oss för allt kan ju hända. Jag tror mamma bara är väldigt lycklig över att kunna vara med på vårt bröllop.

• Blivande fru Eriksson

Maria_

Vad roligt att höra!!!

• Lothis

Jättekul Maria_ , håller hårt i tummarna fortfarande för att allt ska gå bra!
    Å stå ut Med dig?? Hallå vi har sett fram emot att ha dig här igen =).

• LECT

Inbjudningskorten är färdiga nu! Ska bara lägga dem i kuverten så åker de på lådan imorgon eller på fredag! Känns superspännaden!
    Ringarna är beställda!!! Kommer i början juli!
    Toastmadam nr2 är klar.

Hmm... jag har tänkt att se till att få en snygg brunbränna som ska hålla till oktober... Vad är det första jag gör för säsongen!? Jo, bränner mig sönder och samman! Ni ska se min hals, nacke, näsa... Spelade golf i lördags och ser rent ut sagt för djävlig ut! Och så håller allt på att flagna bort nu. Kommer vara LIKBLEK på bröllopet! Det är så TRIST att ha sån här hud! Jag vill också bli brun och fin... *gnällgnällgnäll*

• Lothis

Blivande Fru Eriksson; Hur tänkte du med "armbuketten" , en hängande ?
    Har du hållit på med blommor förr ?

börjar bli lite nervig då våra ringar inte kommit än....

• HKK

Maria-
    va roligt att ni kan gifta er! Ni får väl ha hjärttema eller nåt ...

LECT-
    jag ska försöka låta bli att bränna mig i år. Förra året gjorde jag det (lite), och gick sen in på apoteket för att köpa solskyddsfaktor (bättre sent än aldrig) och blir UTSKÄLLD av biträdet! Hallå, jag VET att det är dumt att bränna sig, varför tror hon jag köper solskydd nu, eller?!

Annars ska vi sätta oss och klippa ut typ 60 röda hjärtan. Ska pyssla minimalt, men lite måste man ändå... Och göra klart utsidan till festprogrammen... Och göra klart presentationerna. Faktiskt ganska kul, förutom några som jag inte har någon aning om.

Hoppas ni hinner njuta lite av solen!

• Blivande fru Eriksson

Lothis

Jag kommer att använda antingen solrosor eller liljor, har inte bestämt mig ännu och då får de ligga i armvecket, ev. att jag har lite längre "gräs" som hänger ner lite. Jag har hållit på och bundit buketter ganska länge, dock bara till husbehov och så (förutom ett par veckor på Buketten för en massa år sedan).

• ViSt

Nu är det en månad kvar brudar som ska gifta er den 7 juli nu börjar det dra ihop sig

• HKK

Hur är det, alla vi som ska gifta oss snart, hur går det med nerverna?

Själv är jag distraherad av solen och jobbet. Vill 1) vara ledig och 2) äta glass. Känns som bästa uppladdningen !

Ska ni vara lediga länge innan bröllopet? Vi är lediga veckan innan (plus midsommar), så det blir väl en del pyssel då...

Svar på tråden västernorrlandsbrudar,del 4