västernorrlandsbrudar,del 4
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
Men om du utgår från gågatan och står på torget. Gå då uppåt, förbi Åhlens och kappahl, första avtagsvägen åt vänster tror jag att den ligger på, i slutet av gatan på höger sida. ( Å är det inte där så är det nästa avtagsväg. )
Oj, oj, blev lite rörigt när jag skulle leta efter fortsättningstråden, det fanns tre !
Har haft en jättehärlig helg, jobbat lite (men det var okej), träffat vår cateringansvariga och planerat, det var jättebra och blev mycket billigare än vi trodde- hurra! och igår åkte jag o sambon upp till Höga Kusten och gick två mil på leden. Nästan utan att prata bröllop!
Hur som helst- nu har vi lite tårtbekymmer! Jag vill INTE ha prinsesstårta, eller något i närheten. Vad ska ni ha? Någon som har beställt en tårta i Sundsvallstraktetn som kan tipsa? Inser att jag är lite sent ute, men ändå... HJÄLP!
Go´kväll!!!
TILL SALU:
Någon som är i behov av stämplar? Har två st till salu. 1. med ett brudpar på(lite roligare stil på paret)
2.en med två ringar som går in i varandra...
Hör av er om ni är intresserade.
När "ska" man senast sätta in annons i tidningen om att man ska gifta sig,postogram adress osv? Hur tänker ni göra?
Ha en fortsatt trevlig kväll!!
Någon som vet om nån bra affär i övik som säljer brudskor?
Vi ska ha en marsipantårta, men vet inte vilken fyllning vad ska ni ha i?
Men oj, ni måste ju tala om vart ni tar vägen! Undrade varför det blev så dött i gamla tråden... Upmärksammade inte ens att den var stängd!
Snacka om förvirrad...
Vi ska iaf åka och köpa ringarna i veckan! Letar fotograf för fullt just nu. Annars ligger det i röret att få iväg inbjudningarna...
ViSt
vet inte om det finns någon specifik skoaffär som har bättre eller sämre utbud med skor. Men kolla Crispin som ligger efter gågatan. Wedins,Din Sko och Nordlanders är övriga skoaffärer.
Lycka till!!
TÅRTA:
Min tårta ska vara chokladbotten, chokladkräm (½dl socker, ½kakao och 3dl grädde - blandas, som får stå kallt i 30 minuter å sdan vispas), citronfromage (eller vaniljmousse), fodrad med chokladkräm och täckt med MMF...
På den ska jag ha en kristyrkrona och några rosa rosor
Ska be min kompis göra den... Troligtvis 2 våningar
Vi funderar oxå på tidningsannons... Är det ok att bara strunta i den ?
Apropå skor; jag beställde mina på nätet ; www.skopunkten.se Är jättenöjd.
Däremot albin04; Har du hittat små lackskor till sonen eller vad ska han ha till fracken?
Igår sa min blivande till mig att nu ville han att jag skulle ordna brudparet till tårtan eftersom han fixat tårtan Han är go han som vet att jag vill ha en speciell topp ;)
Börjar få panik för provsminkningen för jag är sååå otroligt blek då jag bara sitter inne och pluggar.... =(
Lothis
Vars kommer du att göra maken? det är tur att det finns krämer som gör att man får lite färg på sig
Vi har fått låna skor av en kompis,men får se om det blir dom eller om jag köper egna till han.
Har du köpt barnskor än? Isf vars?
Åh, jag är imponerad över dem som gör tårtan själv, eller att någon bekant gör den. Vi funderade lite på det, och har väl inte helt släppt det, men vi är lite för lata.
I eftermiddag ska vi åka runt till två andra bagerier och se om de kan baka någon godare tårta... Håll tummarna!
Ha en bra dag!