västernorrlandsbrudar,del 4
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
I dag ska jag gå på stan m min far och vara smakråd när han köper slips.
Hoppas verkligen att han vill köpa den som jag tycker(har redan varit och kollat)
Skulle vilja att han köper en grön slips så han "matchar" mig och färgtemat lite(om det nu blir så att han leder mig in,har inte pratat m prästen om det ännu)
Nu när jag läser så känns det som man är en riktig Bridezilla...men vad klåen,man gifter sig bara en gång i livet(hoppas jag) och då vill jag gärna att det ska vara fint och passa
Ikväll när min m2b kommer från jobbet så åker vi till Sundsvall för att hälsa på hans syster och sambo....Han jobbar som kock
Skönt att slippa göra middagen för en gångs skull. Vem vet,det kanske blir en sväng in till IKEA också...Troligast
Ha en trevlig helg allihopa och hoppas att ni hittar hit!!!
Kram på er.
puffar fram..
Min vigselring har kommit. Är såååååååååå nöjd,har redan hunnit pröva den 2ggr och fler lär det bli innan det är dags.
Må gott i solskenet!!
Hoppsan nu har vi två nr 4, jag startade oxå en, men har hänvisat hit för att inte tappa bort alla.... Är det någon som har kvar listan och kan lägga in den igen?
Kram !!!
jaha jag startade en jag med
då länkar jag hit jag med
070603 BrideElla Bechsteinhallen
070622 Shrek & Fiona 9:e green Öjestrands Golfbana
070630 HKK Alnö gamla kyrka
070707 ViSt Ramsele Kyrka
070707 albin04 Arnäs Kyrka
070707 Lothis Nätra Kyrka
070707 Smulan1 Alnö gamla kyrka
070721 Kristall(syster´n) Härnösand
070728 Bubblan73 Nävertjälsbygdegård
070804 FruNorrland Anundsjö kyrka
070804 thebrud Torpshammars kyrka
070811 Maochjo Skagshamns kapell
070901 Cina74 Skogs Kyrka
070901 Blivande fru Eriksson Anundsjö kyrka
071020 LECT Selånger kyrka
071201 Taggtroden Sidensjö Kyrka
080105 abbie80 Grundsunda Kyrka
080216 MrsH2b Sjalevadskyrka
Jo jag ska till övik på onsdag och tänkte inhandla underkläder (korsett tror jag) vilken butik ska man satsa på då?
Oj SORRY,såg inte att det var omstartat redan. Förlåt!!!!!
ViSt
jag köpte min bh på Fin In Under,tycker att dom var kunniga och hjälpsamma. Lite,eller förresten dyr var dom....men det är det nog värt. En bh har man ju varje dag.
ViSt;
Jag skulle satsa på Fin inunder (längst nedanför torget ): men å andra sidan när jag var där så hade de bara en korsett...
KappAhl hade jättefina set med Bh + Trosa + strumpeband ( med ta tre betala för tre ) i fredags när jag var in. Vita med små blå blommor : Supersöta.
Sen finns det en ny affär ; Tillsammans. Den ligger på en sidogata, om du vet var UH är, gå därifrån in mot gågatan så hittar du säkert ;) . De har korsetter i massor - jättefina!!!
Triumph ligger i gallerian på översta våningen , de har ju torseletter som är fina...
Sen har piercing butiken nere vid Hajus och hemmamys ( ? tror jag att det heter = gamla videoteket ) en hel del lite udda skojjiga underkläder.
Hoppas jag var till någon hjälp, å ni andra - har jag glömt någon affär så fyll gärna i =) .
Kramis!
Lothis
UH har jag ingen koll på nån annan affär som ligger där med?