västernorrlandsbrudar,del 4
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
MrsE: På lördagar har Festprissen tidsbokning. Ja jag är väldigt nöjd med min klänning! :) Har provat massor av klänningar tills jag hittat den jag nu ska ha.
Hoppas du oxå hittar din drömklänning! Annars kan man beställa klänningar från Kina tror jag.. Finns en sida på nätet, väldigt fina.
Idag har jag varit och kollat ut färgen till mitt löshår som ska göras den 25 juni. Hon var jätte trevlig och verkar duktig så det ska bli så kul
Hej, lite insider så är Festprissens Eva på väg att bli mormor och har därför farit till sin son, därav stängt på lördagar, ring så får du garanterat både hjälp och tid =)
Mina underbara kamrater hippade mig i fredags --- ÅÅÅ så underbart å helt i min smak det blev. Superlycklig över mina vänner =)
ViSt
Var ska ni ha festen?
När inget annat skrivs så ;)
070622 Shrek & Fiona 9:e green Öjestrands Golfbana
070630 HKK Alnö gamla kyrka
070707 ViSt Ramsele Kyrka
070707 albin04 Arnäs Kyrka
070707 Lothis Nätra Kyrka
070707 Smulan1 Alnö gamla kyrka
070721 Kristall(syster´n) Härnösand
070728 Bubblan73 Nävertjälsbygdegård
070728 JennieW Lycksele
070804 FruNorrland Anundsjö kyrka
070804 thebrud Torpshammars kyrka
070811 Maochjo Skagshamns kapell
070901 Cina74 Skogs Kyrka
070901 Blivande fru Eriksson Anundsjö kyrka
071020 LECT Selånger kyrka
071201 Taggtroden Sidensjö Kyrka
080105 abbie80 Grundsunda Kyrka
080216 MrsH2b Själevadskyrka
MrsE: Undrar hur det har gått med din klänning? Har du hittat den du vill ha? :)
Undrar om det är fler än jag som gifter mig den 4/8? Är ni liksom jag oxå nervös inför den stora dagen?
Jag har fixat o ordnat allt som går till den 4:e, fast det är mer som ska göras. Hur långt har ni hunnit o vad har ni kvar att göra?.. :)
Lägger in mig på listan nu då mamma fått veta att hon får åka hem om två veckor och att INGET hinder finns för henne att delta på vårt bröllop, JIPPIE!
070622 Shrek & Fiona 9:e green Öjestrands Golfbana
070630 HKK Alnö gamla kyrka
070707 ViSt Ramsele Kyrka
070707 albin04 Arnäs Kyrka
070707 Lothis Nätra Kyrka
070707 Smulan1 Alnö gamla kyrka
070721 Kristall(syster´n) Härnösand
070728 Bubblan73 Nävertjälsbygdegård
070728 JennieW Lycksele
070804 FruNorrland Anundsjö kyrka
070804 thebrud Torpshammars kyrka
070811 Maochjo Skagshamns kapell
070901 Cina74 Skogs Kyrka
070901 Blivande fru Eriksson Anundsjö kyrka
070908 Maria_ Ulvö gamla kapell
071020 LECT Selånger kyrka
071201 Taggtroden Sidensjö Kyrka
080105 abbie80 Grundsunda Kyrka
080216 MrsH2b Själevadskyrka
Tjena!!!!
Återvänt efter hippan,en underbar dag med underbara vänner!
Kl:10.00 kommer min transport,som visar sig vara 4 motorcyklar.Fick en rebus som jag skulle lösa för att veta vart vi skulle. Rätt svar:Örnparken.
Där väntade mina vänner när jag anlände,fick på mig en fin peruk(fin och fin),svart m långt hår och en krona.En t-shirt där det stod att vi skulle gifta oss,fotbollsstrumpor och en badring.
Traskar upp på gågatan,folk STIRRAR(undrar varför
Fick spela in en låt i en studio,jätteskoj men pinsamt då jag sjunger hellre än bra....
Lunch i gröngräset med solen som värmde-mysigt-uppdrag som jag skulle göra på stan. Sedan bar det iväg till Paradisbadet för besök på Relaxen och en helkroppsmassage-Ljuvligt-.
Blir påtagen mp3 spelare,hörlurar och en halsduk över ögonen och satt i en bil. Kommer fram till en kompis sommarstuga som ligger jättefint vid vattnet. Där blir det mat,lekar och trevlig samvaro.
En jättetrevlig dag,helt i min smak. Lagomt pinsamma grejer....... Sovmorgon dagen efter,bara det var guld värt!!
TACK alla underbara vänner.
Lothis
Vad fick du göra på din dag då?
Var och hämtade min klänning igår som jag hade lämnat in för lite "insyning" i midjan. När jag kommer hem och prövar den så var jag inte alls nöjd med resultatet,såg ut som jag fått en extra rumpa på vä sida. Men nu på morgonen så har jag varit och fixat till det hos sömmerskan igen och nu blev resultatet sååååååå bra. NÖJD!!
Hej alla västernorrlandsbrudar!!
Själv ska jag gifta mig i Sollefteå nästa sommar!! Bor i sthlm men min fästmans mamma jobbar och bor på österåsen.. såå fint där... =) Jag och min fästman har bestämt oss för att gifta oss men vi har inte satt något datum än... Någon som har tips på fin kyrka nära österåsen??