västernorrlandsbrudar,del 4
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
Halloj brudar!!
Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda
Här kommer 4:an.....
Inte jag...
inte jag heller ...
jag har tyvärr inga ideér till nån som kan spela vi har bokat vårt band i början av året, de är från övik faktiskt
JennieW
Jag har inte lyckats lista ut vem du är. Undrar om jag jag vet det eftersom vi kommer från samma ställe =)
Hm, vår tråd del 4 kommer nog inte att stängas för här är det lugnet själv.... eller ? ;)
Tenta på fredag för mig, sen måste jag ta itu med bröllopsplanerna på riktigt =) . Var förexten å lärde mig binda brudbukett av en kompis igår, KUL! Men vad lätt det såg ut när hon gjorde, å inte när jag .... Någon mer som provat?
Vi har det mesta klart för oss, ej sammanställt men jag känner mig ganska trygg med att vi hinner färdigt...
Alltså vår planering...
Brudbuketten ska jag göra själv, kommer nog att ha en armbukett...
Var på brudkonsultation hos frisören igår! Fascinerande att mitt svintohår liksom kan bli spontansnyggt med bara en palttång och lite trixande! Det var faktiskt kul, tror det blir bra. Och det ska bli hemskt kul att någon liksom grejar bara med mig i flera timmar...
Skulle egentligen fixa lite bröllopsgrejs idag på förmiddagen, men m2b ligger och sover (han var ute igår). Det är lite dubbelt, dels vet jag att han VERKLIGEN behöver sova, men sen är jag lite sur för att han inte "fixar" något. Han har längre dagar än jag, men ändå! Någon annan som känner igen sig??
Hej
Jag fick en hippa förra helgen men det var inte den som tutade och levde om.... jag smög genom stan till make up store och blev sminka....jag slukade eld och gick på glas på kvällen . skithäftigt:)
JIPPIE!!!! Troligen kan vi gifta oss den 8 september som vi tänkt redan från början. Mamma har pratat med läkarna som sagt att allt ser så bra ut och infektionskänsligheten är endast 3 månader efter operationen vilket innebär att den tiden passerats den 8 september.
Om inget tillstöter för mamma nu så blir det bröllop i år. Är så lycklig att vi förhoppningsvis får göra detta eftersom jag planerat så mycket för det. Mamma är överlycklig och vill verkligen att vi ska gifta oss i år. Känns underbart.
Så nu får ni stå ut med mig här igen, och jag hoppas det är ok. Ska ta och skriva in mig på listan igen :)